رضا میرابی «دستک» عنوان نمایشگاهی است از آثار دست سازِ شیرین شکاری و بیتا مختاری، هنرمندان جوان نیشابور که هفته گذشته در معرض دید عموم قرار گرفت. شیرین شکاری، هنرمند نیشابوری در این خصوص گفت: نمایشگاه دستک که آثار استودیو طراحی گِلگُل به مدیریت شیرین شکاری همراه با بیتا مختاریه و نیکتا سجادی  است، از […]

رضا میرابی

«دستک» عنوان نمایشگاهی است از آثار دست سازِ شیرین شکاری و بیتا مختاری، هنرمندان جوان نیشابور که هفته گذشته در معرض دید عموم قرار گرفت.

شیرین شکاری، هنرمند نیشابوری در این خصوص گفت: نمایشگاه دستک که آثار استودیو طراحی گِلگُل به مدیریت شیرین شکاری همراه با بیتا مختاریه و نیکتا سجادی  است، از ۱۵ تا ۱۹ اردی بهشت در گالری اتیه نیشابور به نمایش گذاشته شد.

وی در گفتگو با خیام نامه تصریح کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه، در فرم بدلیجاتِ دستساز هستند که از ابتدا تا انتهای کار منحصر به خود استودیو است.

او که آثار این نمایشگاه را «آویزواره ها و آویزبندهای دل نمکی» می خواند، افزود: از آنجایی که خواص و تاثیرات گیاهان بر روی سلامت انسان مد نظر بوده، برهمین اساس پایه محصولات از نمک درست شده و با استفاده از هل، دارچین و میخک، خواص انرژی درمانیِ محصولات گلگل به عنوان ایده ای جدید در هنر ایرانی به نمایش گذاشته می شود. الهام گرفتن از طبیعت یکی از اصلی ترین ویژگی های آثار این نمایشگاه است.

شیرین شکاری که دانشجوی ترم آخر رشته معماری دانشگاه فردوس مشهد است و نمایشگاه های متعدد گروهی در ترکیه،ایتالیا و… برپاکرده، در پایان سخنانش از احتمال برپایی نمایشگاهی مشابه در خارج از کشور خبرداد.