سیدباقرمیرعلمدار- همزمان با بزرگداشت روزملی خیام نیشابوری نمایشگاه نقاشی « به رنگ اردیبهشت» آثار بانوی نقاش نیشابوری «شکوه بهرامی» در نگارخانه آتیه تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پا شد. مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور اظهارکرد: نمایشگاه نقاشی « به رنگ اردیبهشت » آثار «شکوه بهرامی»، که در محل […]

سیدباقرمیرعلمدار- همزمان با بزرگداشت روزملی خیام نیشابوری نمایشگاه نقاشی « به رنگ اردیبهشت» آثار بانوی نقاش نیشابوری «شکوه بهرامی» در نگارخانه آتیه تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پا شد.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور اظهارکرد: نمایشگاه نقاشی « به رنگ اردیبهشت » آثار «شکوه بهرامی»، که در محل نگارخانه آتیه درمعرض ديد عموم قرار گرفته، شامل 12 اثر در ابعاد 35*25 باتکنیک آبرنگ و گواش و سبک رئالیسم امپرسیونیسم است که با موضوع طبیعت و طبیعت بی جان اجرا شده است.

آتشی یادآورشد: این نخستین نمایشگاه انفرادی بهرامی است که 6 سال سابقه كار هنری دارد و کارشناسی رشته گرافیک خود را از دانشگاه فرهنگ و هنر مشهد گرفته است.

نمایشگاه «به رنگ اردیبهشت» از 22 تا 26 اردیبهشت هر روز از ساعت 18  الی 21  در محل نگارخانه آتیه واقع در بلوار امیرکبیر 1 – پلاک 11 بر پا است.