با حضور هزاران علاقه مند به ورزش بومی , گود گرماب برترین  چوخه کاران 97 خود را شناخت
با حضور هزاران علاقه مند به ورزش بومی , گود گرماب برترین  چوخه کاران 97 خود را شناخت

20 فروردین امسال هم، مانند سال های پیش، ده ها هزار نفر از مردم علاقه مند به ورزش های بومی و سنتی، گرد گود کشتی گرماب نیشابور حلقه زدند تا شاهد پنجه در پنجه انداختن مردان کشتی باچوخه بر روی خاک زمین مسابقه باشند. این مسابقات کشوری کشتی که به طور زنده در سیمای جمهوری […]

20 فروردین امسال هم، مانند سال های پیش، ده ها هزار نفر از مردم علاقه مند به ورزش های بومی و سنتی، گرد گود کشتی گرماب نیشابور حلقه زدند تا شاهد پنجه در پنجه انداختن مردان کشتی باچوخه بر روی خاک زمین مسابقه باشند.

این مسابقات کشوری کشتی که به طور زنده در سیمای جمهوری اسلامی (شبکه ورزش) هم پوشش داده شد،  با قهرمانی تیم گرماب و نایب قهرمانی قوچان به پایان رسید.

مسئول کمیته فنی مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مشخص شدن نفرات برتر مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب خاطرنشان کرد: در وزن 66 کیلوگرم به ترتیب سجاد نوید از گرماب، مجتبی اسکندری از شهر قوچان و حسن کوهی از چناران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

قربان گرمابی ادامه داد: همچنین علی مردانی از گرماب توانست در وزن 74 کیلوگرم مقام اول را کسب نماید و حسن شاهوردیان و علی رنگانی به ترتیب از قوچان و گرماب توانستند مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کنند.

به گفته وی در وزن بعدی، مصطفی اسکندری، مسعود قوی‌بازو و محمد ابراهیمی به ترتیب از شهرهای قوچان، درگز و چناران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

رئیس شورای اسلامی روستای گرماب افزود: در وزن 96 کیلوگرم علی اکبر محمودآبادی از گرماب توانست رتبه اول را کسب نماید و حسن ستوده و محمد تیموری از تربت‌جام رتبه‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.

گرمابی نفرات برتر وزن مثبت 96 کیلوگرم را به ترتیب کامران رستمی از گرماب، میلاد یوسفی از فاروج و امیر آشوری از مشهد معرفی کرد و خاطر نشان کرد: در مجموع تیم گرماب توانست رتبه اول را کسب نماید و تیم‌های قوچان و تربت‌جام مقام‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.