فروغ خراشادی/ هفت هنرمند نیشابوری طی سه روز، با استفاده از ضایعات عمرانی، به خلق اثر هنری پراختند. هنرمندان حاضر در این گردهمایی تخصصی، رضا طالبی، محمد صابری تولایی، عباس ضائی، حمید فروغی راد، حسام الدین چمبری، علی آهنگر و سعید ملانورزی بودند. سمپوزیوم مزبور از تاریخ 25 تا 27 بهمن با همکاری، سرمایه گذاری […]

فروغ خراشادی/ هفت هنرمند نیشابوری طی سه روز، با استفاده از ضایعات عمرانی، به خلق اثر هنری پراختند.

هنرمندان حاضر در این گردهمایی تخصصی، رضا طالبی، محمد صابری تولایی، عباس ضائی، حمید فروغی راد، حسام الدین چمبری، علی آهنگر و سعید ملانورزی بودند.

سمپوزیوم مزبور از تاریخ 25 تا 27 بهمن با همکاری، سرمایه گذاری و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیشابور برگزار شد تا ضمن حمایت از بازیافت ضایعات، با رویکرد هنری به این موضوع توجه شود. آثار شکل یافته به دست هنرمندان همشهری نیز متعلق به شهرداری ست و به صورت المان های شهری در نقاط مختلف شهر کار خواهد شد.

علی قدمیاری، دبیر هنری نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی نیشابور درباره ی چگونگی حمایت سازمان فرهنگی ورزشی از هنرمندان یاد شده گفت: هدیه ی ورودی برای هر هنرمند، یک و نیم میلیون و برای تک دستیار آن ها مبلغ سیصد هزار تومان در نظر گرفته شد و ابزار، مکان و امکانات لازم را هم شهرداری در اختیار هنرمندان قرار داد.

اگر چه افتتاحیه ی این گردهمایی تخصصی هنری به دلیل طوفا ن به صورت رسمی برگزار نشد اما اختتامیه ی آن، عصر 27 بهمن با حضور فرماندار شیبانی، معاون عمرانی فرماندار، ناصر عرب پور، اعضای شورای شهر و خانواده های هنرمندان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد و ضمن تقدیر از هنرمندان، هدایایی هم به آنان تقدیم شد.