اروپایی‌ها ایران را «تست» می کنند
اروپایی‌ها ایران را «تست» می کنند

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: اظهارات وزیر خارجه فرانسه در خصوص مذاکرات موشکی یک سیاست است که با این سیاست درصدد کاهش قدرت دفاعی ایران هستند. حمید گرمابی در گفت‌وگو با فارس، در باره اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه در رابطه با انجام مذاکرات موشکی با مقامات ایرانی اظهار داشت: این اظهارات یک سیاست […]

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: اظهارات وزیر خارجه فرانسه در خصوص مذاکرات موشکی یک سیاست است که با این سیاست درصدد کاهش قدرت دفاعی ایران هستند.

حمید گرمابی در گفت‌وگو با فارس، در باره اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه در رابطه با انجام مذاکرات موشکی با مقامات ایرانی اظهار داشت: این اظهارات یک سیاست است و تست می‌کنند تا متوجه شوند در جمهوری اسلامی چه قدر نسبت به این مسائل حساسیت وجود دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس تصمیم می‌گیرند که میزان حساسیت را کاهش دهند یا این امکان را می‌دهد تا جلوتر بروند و به اهدافی که دارند برسند.

نماینده مردم نیشابور افزود: با این‌که ایران بارها اعلام کرده در این مورد هیچ مذاکره و گفت‌وگویی نخواهیم داشت، اروپایی‌ها این اظهارات را تکرار می‌کنند.

وی با بیان این‌که در خصوص این مسائل باید به دولت خودمان اعتماد کنیم، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها درصدد رسیدن به اهداف خودشان هستند، بنابراین هر راهی را انتخاب می‌کنند تا به اهدافشان برسند.

گرمابی با تأکید بر این‌که دشمن در دنیای سیاست برای رسیدن به اهداف خود از هر روشی استفاده می‌کند و می‌خواهد بین مسؤولان تفرقه بیندازند، گفت: دنیای سیاست دنیای بسیار حساس و ظریفی است و هر کلمه و جمله‌ای بار سیاسی خودش را دارد و باید در مقابل هر صحبت و عملی که انجام می‌شود عکس‌العملی متناسب نشان داد.