سرکشي مردم و مسئولان از مراکز توانبخشي معلولان در روز جهاني معلول
سرکشي مردم و مسئولان از مراکز توانبخشي معلولان در روز جهاني معلول

به بهانه سوم دسامبر «روز جهاني معلولان»، مردم و مسئولان با سرکشي از مراکز توانبخشي معلولان در سطح نيشابور با مشکلات اين مراکز آشنا شدند. در همين راستا عرب پور معاون عمراني فرماندار نيشابور به همراه جمعکعي از رؤساي اداره هاي اين شهرستان از کودکان معلول و بي سرپرست بهشت (هفده شهريور) دلجويي کرد و […]

به بهانه سوم دسامبر «روز جهاني معلولان»، مردم و مسئولان با سرکشي از مراکز توانبخشي معلولان در سطح نيشابور با مشکلات اين مراکز آشنا شدند.

در همين راستا عرب پور معاون عمراني فرماندار نيشابور به همراه جمعکعي از رؤساي اداره هاي اين شهرستان از کودکان معلول و بي سرپرست بهشت (هفده شهريور) دلجويي کرد و از نزديک با مسائل و مشکلات اين مرکز و توانجويان آن آشنا شد.

در اين ديدار صبريان مديرعامل اين مرکز گزارش کوتاهي از برنامه ها و فعاليت هاي گذشته، جاري و آينده اين خيريه ارائه داد و مسائل معلولان را بيان کرد.

اين برنامه دوازدهم آذر همزمان در مركز توانبخشي و كارگاه حمايتي وآموزشي حضرت زينب( س) و ساير مراکز توانبخشي معلولان شهرستان هم انجام شد و علاوه بر مسؤولان شهر، اقشار گوناگون مردم با توانجويان اين دو مرکز ديدارکردند.

 

بازديدکنندگان همچنين از نمايشگاه توانمندي ها و دست سازه هاي دختران بالاي چهارده سال در مرکز خيريه حضرت زينب (س) بازديد کردند.