کودکان برزنوني با حماسه هاي شاهنامه وقهرمانانش آشنا مي شوند
کودکان برزنوني با حماسه هاي شاهنامه وقهرمانانش آشنا مي شوند

روابط عمومي اداره کتابخانه ها- جلسات شاهنامه خواني در کتابخانه عمومي عطار روستاي برزنون به صورت مرتب يک جلسه در هر هفته برگزار مي شود. برزنوني، مسوول کتابخانه عمومي عطار روستاي برزنون با اعلام اين خبر گفت: به منظور آشنايي هر چه بيشتر با شاهنامه، بزرگ ترين و ارزشمند ترين کتاب حماسي ايران و يکي […]

روابط عمومي اداره کتابخانه ها- جلسات شاهنامه خواني در کتابخانه عمومي عطار روستاي برزنون به صورت مرتب يک جلسه در هر هفته برگزار مي شود.

برزنوني، مسوول کتابخانه عمومي عطار روستاي برزنون با اعلام اين خبر گفت: به منظور آشنايي هر چه بيشتر با شاهنامه، بزرگ ترين و ارزشمند ترين کتاب حماسي ايران و يکي از ارزشمندترين کتاب هاي جهان، جلسات شاهنامه خواني با حضور کودکان و نوجوانان روستا در کتابخانه عمومي عطار برگزار مي شود.

برزنوني ادامه داد: هدف از برگزاري جلسات شاهنامه خواني، آشنايي بچه ها با حماسه هاي شاهنامه و قهرمانان آن است که در ضمن خوانش حماسه هاي جاويدان آن، درس جوانمردي، گذشت، ميهن پرستي و ارزش هاي والاي انساني نيز به بچه ها آموزش داده شود.

مسوول کتابخانه عطار با تاکيد بر ارزش والاي شاهنامه افزود: شاهنامه يکي از مفاخر ملي ماست و انتخاب کتاب شاهنامه براي خوانش در کتابخانه، به درخواست بچه ها صورت گرفته است و خوشحاليم که کودکان و نوجوانان روستايي با اين اثر ملي آشنايي و انس پيدا مي کنند.

وي ادامه داد: به اعضاي کتابخانه که مشارکت فعالانه اي در خوانش شاهنامه و ساير آثار بزرگ ادبي داشته باشند به رسم تقدير، جوايزي در مراسم و برنامه هاي گروهي روستا اهدا خواهد شد.

 

برزنوني ابراز اميدواري کرد خوانش و معرفي آثار ادبي بزرگ ايران و جهان در کتابخانه و مدارس روستا بيش از گذشته انجام شود.