سارقان موتورسیکلت ها غافلگیر شدند
سارقان موتورسیکلت ها غافلگیر شدند

ماموران پليس آگاهي نیشابور 3 سارق سابقه دار موتورسيكلت‌ را دستگير کردند این سارقان به 6 فقره سرقت در محدوده خیابان امام خمینی(ره) نیشابور  اعتراف كرده اند. به گزارش پلیس، ماموران آگاهی در هنگام گشت زنی در محدوده سرقت‌ها به مردی جوان که در اطراف موتوسیکلت‌های پارک شده در کنار خیابان پرسه می‌زد مظنون و […]

ماموران پليس آگاهي نیشابور 3 سارق سابقه دار موتورسيكلت‌ را دستگير کردند این سارقان به 6 فقره سرقت در محدوده خیابان امام خمینی(ره) نیشابور  اعتراف كرده اند.

به گزارش پلیس، ماموران آگاهی در هنگام گشت زنی در محدوده سرقت‌ها به مردی جوان که در اطراف موتوسیکلت‌های پارک شده در کنار خیابان پرسه می‌زد مظنون و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم 36 ساله که سابقه سرقت موتورسیکلت را هم در پرونده‌اش دارد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 6 فقره سرقت با کمک و همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد و به این ترتیب دو همدست 24 و 27 ساله اش نیز دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی قطعات اوراقی موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ بیات‌مختاری با اشاره به دستگیری چهار مالخر و معرفی متهمان به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل حتی برای لحظه‌ای کوتاه خودداری و با رعایت توصیه‌های ایمنی پلیس و توجه به نکات مراقبتی، پیشگیری آگاهانه‌ای از وقوع چنین سرقت‌هایی داشته باشند.