راننده سرویس شبکه بهداشت فیروزه مقصر شناخته شد
راننده سرویس شبکه بهداشت فیروزه مقصر شناخته شد

هفته گذشته در اثر برخور برخورد پژو 405 که حامل سه تن از کارکنان شبکه بهداشت و درمان فیروزه بود، با يك دستگاه ميني بوس، در محور فیروزه- قوچان يكی از کارکنان این اداره کشته و سه تن مجروح شدند. به گفته ی سرهنگ محمد باقري، فرمانده انتظامي شهرستان فيروزه و بر اساس  گزارش ماموران […]

هفته گذشته در اثر برخور برخورد پژو 405 که حامل سه تن از کارکنان شبکه بهداشت و درمان فیروزه بود، با يك دستگاه ميني بوس، در محور فیروزه- قوچان يكی از کارکنان این اداره کشته و سه تن مجروح شدند.

به گفته ی سرهنگ محمد باقري، فرمانده انتظامي شهرستان فيروزه و بر اساس  گزارش ماموران پليس راه و كلانتري مركزي فیروزه، خودرو پژو مقصر این حادثه شناخته شده است.

به گفته باقری، در بررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد که راننده پژو 405 با چهار سرنشین  که هنگام ورود از جاده فرعی به جاده اصلی با ميني بوس برخورد کرده است، مسبب این حادثه بوده است.

در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پژو  متاسفانه خانمی 26  ساله، که مامای مرکز بهداشت فیروزه بوده است، در دم فوت نمود و سه سرنشین دیگر آن، از جمله راننده خودرو مصدوم  شدند که با کمک اورژانس 115 به بيمارستان  نيشابور منتقل شدند. حال یک پزشک زن هم که در این حادثه به شدت مجروح شده بود، وخیم گزارش می شود.

به گفته فرمانده انتظامي فيروزه، کارشناسان پليس راه، علت اصلي حادثه را بي احتياطي راننده پژو 405 در هنگام ورود از جاده فرعی به اصلی اعلام كرده اند.