ماجراي شليک پليس در باغ
ماجراي شليک پليس در باغ

پليس نيشابور با شليک گلوله، يکي از اراذل و اوباش سابقه دار را که در زمينه توزيع مواد مخدر هم فعاليت داشت، وادار به تسليم کرد. سرهنگ بيات مختاري، رئيس پليس نيشابور گفت: ساعت 14:33 دقيقه روز سوم شهريور،  با کسب خبري مبني بر مخفي شدن يکي از اراذل و اوباش که در زمينه توزيع […]

پليس نيشابور با شليک گلوله، يکي از اراذل و اوباش سابقه دار را که در زمينه توزيع مواد مخدر هم فعاليت داشت، وادار به تسليم کرد.

سرهنگ بيات مختاري، رئيس پليس نيشابور گفت: ساعت 14:33 دقيقه روز سوم شهريور،  با کسب خبري مبني بر مخفي شدن يکي از اراذل و اوباش که در زمينه توزيع فعاليت دارد در داخل باغي در يکي از روستاهاي حاشيه شهر، بلافاصله ماموران اين فرماندهي با هماهنگي قضائي به محل اعزام شدند.

بيت مختاري افزود: ماموران دايره اطلاعات و عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر پس از محاصره باغ  دو نفر را دستگير کردند اما متهم اصلي با مشاهده ماموران علي رغم هشدارهاي مکرر و دستور ايست، زماني که چاره اي جز تسليم نديد، به سمت ماموران حمله کرد که نيروهاي پليس با به کارگيري سلاح  پس از شليک چند تير هوايي وي را مجروح و زمين گير ساختند.

وي با اشاره به ابراز خرسندي اهالي روستا از دستگيري متهم تصريح کرد: متهم 31  ساله تحت الحفظ توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شد.