خسارت 50 ميليون توماني آتش سوزي عمدي در يک دامداري
خسارت 50 ميليون توماني آتش سوزي عمدي در يک دامداري

آتش‌سوزي در يک دامداري نيشابور 500 ميليون ريال خسارت برجاي گذاشت. مدير آتش‌نشاني نيشابور از آتش‌سوزي در يک دامداري واقع در نزديکي پليس راه نيشابور خبر داد و گفت: در اين روزها شاهد آتش‌سوزي‌هاي زيادي بر اثر بي‌احتياطي دامداران عزيز در انبارکردن پرس‌هاي کاه و علوفه خشک در محوطه دامداري‌ها هستيم که براي خاموش کردن […]

آتش‌سوزي در يک دامداري نيشابور 500 ميليون ريال خسارت برجاي گذاشت.

مدير آتش‌نشاني نيشابور از آتش‌سوزي در يک دامداري واقع در نزديکي پليس راه نيشابور خبر داد و گفت: در اين روزها شاهد آتش‌سوزي‌هاي زيادي بر اثر بي‌احتياطي دامداران عزيز در انبارکردن پرس‌هاي کاه و علوفه خشک در محوطه دامداري‌ها هستيم که براي خاموش کردن آن گاه ساعت‌ها بايد آتش‌نشانان تلاش کنند.

وي افزود: آتش‌سوزي در يک دامداري واقع در نزديکي پليس راه نيشابور به سامانه 125 ستاد فرماندهي اعلام شد که دو تيم از آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي 3 و 5 و يک تانکر پشتيباني آب به محل اعزام شد که پس از حدود هشت ساعت کار مداوم آتش‌نشانان و استفاده از منابع آب روباز که در محل وجود داشت و همچنين کمک گرفتن از يک دستگاه لودر براي جداسازي، آتش خاموش شد.

حسيني بيان کرد: در اين عمليات که از دقايق اول مدير فني عمليات و مسئول ايستگاه مربوطه در محل حضور داشتند آتش‌نشان تمام شب را مشغول خاموش کردن آتش بودند که در نهايت پس از چهار ساعت با رسيدن لودر و کمک گرفتن از آن براي جداسازي عمليات به پايان رسيد.

وي يادآور شد: در اين آتش‌سوزي حدود 150 تن پرس به ارزش تقريبي 500 ميليون ريال در آتش سوخت.

حسيني گفت: علت آتش‌سوزي در دست بررسي است ولي احتمالا عمدي بوده که با بررسي‌هاي بيشتر مشخص خواهد شد.

در بسياري از دامداري‌هاي شهرستان اصول اوليه ايمني در انبارداري علوفه‌هاي خشک رعايت نمي‌شود که اين امر سبب بروز خسارات فراوان مي‌شود.