اخاذي  با تهديد به انتشار تصاوير خصوصي
اخاذي  با تهديد به انتشار تصاوير خصوصي

مرد جواني که با تهديد به انتشار تصاوير خصوصي، قصد اخاذي از يکي از شهروندان را اشت، توسط پليس شناسايي و دستگير شد. هفته گذشته مردي جوان پس از مراجعه به دادگستري، با دريافت دستور قضايي به پليس مراجعه کرد و از اخاذي و تهديد به انتشار عکس‌هاي خصوصي اش توسط فردي ناشناس به پليس […]

مرد جواني که با تهديد به انتشار تصاوير خصوصي، قصد اخاذي از يکي از شهروندان را اشت، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

هفته گذشته مردي جوان پس از مراجعه به دادگستري، با دريافت دستور قضايي به پليس مراجعه کرد و از اخاذي و تهديد به انتشار عکسهاي خصوصي اش توسط فردي ناشناس به پليس خبر داد.

به گفته رييس پليس نيشابور، در بررسي اظهارات شاکي مشخص شد فردي ناشناس با ارسال تعدادي از تصاوير خصوصي خواهر او، ضمن مزاحمت و تهديد به انتشار عکسها در شبکههاي اجتماعي درخواست واريز مبلغ 10 ميليون ريال به حساب ش را داشته است.

سرهنگ حسين بيات مختاري  گفت: کارشناسان پليس فتا با استفاده از مستندات ديجيتالي به جامانده، متهم را در يکي از شهرهاي همجوار با هماهنگي قضائي دستگير کردند.

بيات مختاري با اشاره به معرفي متهم 23 ساله به دادسرا از شهروندان خواست از نگهداري تصاوير شخصي و خانوادگي خود در گوشيهاي تلفن همراه و بارگذاري آنها در شبکههاي اجتماعي خودداري کرده و فراموش نکنند افراد آنلاين که در فضاي مجازي و شبکههاي اجتماعي هستند غريبه بوده و هيچ گونه اطلاعاتي را براي آنها به اشتراک نگذاريد.