يک ميليارد و 500 ميليون کلاهبرداري با قولنامه‌جعلي
يک ميليارد و 500 ميليون کلاهبرداري با قولنامه‌جعلي

عاملان فروش املاک در شهر نيشابور با قولنامه‌هاي جعلي توسط پليس دستگير شدند به گزارش پايگاه خبري پليس در پي دريافت حکم قضايي براي بررسي کلاهبرداري عده اي افراد سودجو با استفاده از قولنامه هاي بي اعتبار، ماموران دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي نيشابور بررسي هاي خود را آغاز کردند.  6 مالباخته […]

عاملان فروش املاک در شهر نيشابور با قولنامههاي جعلي توسط پليس دستگير شدند

به گزارش پايگاه خبري پليس در پي دريافت حکم قضايي براي بررسي کلاهبرداري عده اي افراد سودجو با استفاده از قولنامه هاي بي اعتبار، ماموران دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي نيشابور بررسي هاي خود را آغاز کردند.

 6 مالباخته اين پرونده اظهار داشتند که دو مرد جوان املاکي را به صورت قولنامهاي در محدوده بلوار شهيد بهشتي و خيابان شايسته به آنها به مبلغ يک ميليارد و 500 ميليون ريال فروخته اند و پس از پرداخت وجه با شروع علميات ساخت متوجه ميشوند که قولنامهها جعلي بوده و املاک متعلق به اشخاصي ديگر بوده است.

 

به گفته سرهنگ بيات مختاري، رييس پليس نيشابور، پليس آگاهي با بررسي دقيق اظهارات مالباختگان، متهمان را که دو مرد 39 و 43 ساله اند شناسايي و پس از چند روز تحقيقات گسترده پليسي در مخفيگاه شان شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير کرد.