حمله دست جمعي به يک امام جماعت در نيشابور
حمله دست جمعي به يک امام جماعت در نيشابور

رييس پليس نيشابور جزئيات مصدوميت يک روحاني را با چاقو توسط افراد ناشناس، تشريح کرد. به گزارش خبرگزاري ها، ساعت 22 و 15 دقيقه يکشنبه شب 25 تيرماه، احمد نصرآبادي، امام جماعت روستاي معتمديه، در خيابان رازي شهر نيشابور مورد حمله افراد ناشناس و اصابت ضربات چاقو قرار گرفت. به گفته سرهنگ بيات مختاري، فرمانده […]

رييس پليس نيشابور جزئيات مصدوميت يک روحاني را با چاقو توسط افراد ناشناس، تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري ها، ساعت 22 و 15 دقيقه يکشنبه شب 25 تيرماه، احمد نصرآبادي، امام جماعت روستاي معتمديه، در خيابان رازي شهر نيشابور مورد حمله افراد ناشناس و اصابت ضربات چاقو قرار گرفت.
به گفته سرهنگ بيات مختاري، فرمانده انتظامي شهرستان، ضاربان پس از مضروب نمودن اين شخص، که لباس روحاني به تن نداشته است، از محل فرار کرده اند و فرد مضروب توسط عابران به بيمارستان 22بهمن منتقل شد.
بيات مختاري به «ايرنا» گفته: پليس پرونده اي براي شناسايي ضاربان تشکيل داده است.
فرد مصدوم در تشريح جزئيات حادثه به پليس گفته که يکشنبه شب (25 تيرماه) در خيابان رازي گذر مي کرده و متوجه يک موتورسيکلت متوقف شده در کنار خيابان مي شود و پس از عبور وي، ناگهان فردي از سمت موتور با افشانه فلفل از پشت سر به وي حمله مي کند.
به گفته نصرآبادي، در همان لحظه دو خودرو پژو 405 و پرايد 132 در گوشه اي از خيابان متوقف شده و افرادي از اين خودروها به سمت وي حمله کرده و با چاقو چندين ضربه به او وارد مي کنند.
مصدوم در اظهارات خود به پليس مدعي شد که هشت نفر در اين حمله شرکت داشته اند و 16 ضربه چاقو به وي زده اند.
فرمانده پليس افزود: بنا به گفته فرد مصدوم، ضاربان ناشناس بوده و پس از حمله بلافاصله محل را ترک کردند. فرد مصدوم در زمان حمله افراد ناشناس، لباس روحانيت بر تن نداشت و در جريان رسيدگي به پرونده مصدوميت وي، مشخص شد که او روحاني و امام جماعت يک روستا است.
سرهنگ بيات مختاري از دستگيري يک تن در اين رابطه خبر داد.
مسئول روابط عمومي بيمارستان 22 بهمن نيز در گفت و گو خبرنگار ايرنا با بيان اين که احمد نصرآبادي يکشنبه شب هفته گذشته در بيمارستان بستري شده، وضعيت جسمي او را خوب توصيف کرد و مرخص شدن وي، از بيمارستان ظرف سه تا چهار روز خبر داد.
روابط عمومي جزئيات بيشتري، از جمله در مورد تعداد ضربات چاقو در اختيار خبرنگار قرار نداد.
اظهارات فرمانده انتظامي خراسان رضوي
در همين حال فرمانده انتظامي خراسان رضوي نيز از جستجوهاي گسترده پليس براي شناسايي عاملان حمله به فردي در نيشابور، که وي را روحاني آمر به معروف و نهي از منکر ناميد، خبر داد.
پايگاه خبري پليس استان، سه شنبه از قول سرتيپ دوم، بهمن اميري مقدم گزارش داد: يکشنبه گذشته مردي موتور سوار به اين روحاني 36 ساله که امام جماعت روستاي معتمديه شهرستان فيروزه و از فعالان حوزه امر به معروف و نهي از منکر بود در خيابان رازي نيشابور نزديک و با افشانه فلفلي به او حمله ور شده بود و پس از اين اقدام سرنشينان 2 خودرو اين روحاني جوان را با 16 ضربه چاقو مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواري شدند.