حوادث
حوادث

برخورد بار پرس کاه تريلر با کابل‌هاي برق برخورد بار پرس کاه يک تريلر با شبکه انتقال نيرو موجب آتش سوزي شد. به گفته رييس آتش نشاني نيشابور،  در پي اعلام اين آتش‌سوزي به سامانه 125، سه تيم از آتش‌نشانان براي خاموش کردن آتش به کار گرفته شدند. مهدي حسيني افزود: سه تيم از ايستگاه‌ […]

برخورد بار پرس کاه تريلر با کابلهاي برق

برخورد بار پرس کاه يک تريلر با شبکه انتقال نيرو موجب آتش سوزي شد.

به گفته رييس آتش نشاني نيشابور،  در پي اعلام اين آتش‌سوزي به سامانه 125، سه تيم از آتش‌نشانان براي خاموش کردن آتش به کار گرفته شدند.

مهدي حسيني افزود: سه تيم از ايستگاه‌ هاي 6، 4و 2 و يک دستگاه تانکر آب پشتيباني از ايستگاه يک به محل اعزام شدند.

نزديک بودن تريلر آتش گرفته به خانه‌هاي روستايي و وجود دامداري‌هاي سنتي در محل و وزش باد موجب شده بود که آتش به انبار پرس کاه اين دامداري‌ها نيز سرايت کند.

 

آخرين دوچرخه سواري مرد 84 ساله در شادمهرک

پيرمرد 84 ساله که در روستاي شادمهرک نيشابور با دوچرخه سواري ترددمي کرد، در حادثه تصادف جان باخت.

پيرمرد در ساعات پاياني يکشنبه گذشته و در روستاي شادمهرک سوار بر دوچرخه بود که يک موتورسيکلت به شدت با دوچرخه وي تصادف  کرد. پيرمرد 84 ساله در دم جان باخت و راکب موتورسيکلت نيز که مصدوم شده بود توسط اورژانس 115 به بيمارستان انتقال يافت.

به گفته پليس با گزارش حادثه به 110ماموران کلانتري 12 و ديگر نيروهاي امدادي بلافاصله در محل حاضر و جسد پيرمرد به پزشکي قانوني انتقال يافت.

نتيجه بررسي پليس براي روشن شدن علت حادثه از سوي کارشناس پليس راه اعلام نشده است.

 

مرگ جوان 22 ساله داخل کانال آب در دررود

پسر جوان 22 ساله اي در پي سقوط در کانال آب در شهر دررود بر اثر خفگي جان باخت.

اين جوان 22 ساله، که عارضه کم تواني ذهني نيز داشته است، متاسفانه پس از سقوط به داخل کانال آب دچار خفگي شده و فوت مي نمايد.

يک شنبه شب گذشته و زماني که پدر و مادر اين پسر جوان در نزديکي مهمانسراي شهر دررود در هنگام اذان مغرب مشغول نماز بوده اند، از خانواده جدا شده و مشغول پياده روي مي شود. خانواده وي پس از آن که متوجه غيبت وي مي شوند به جست و جوي او مي پردازند اما تلاش آن ها براي پيدا کردن فرزندشان حدود دو ساعت به طول مي انجامد.

اين خانواده که اهل سبزوار هستند، سرانجام و پس از دو ساعت جست و جو فرزندشان را در حالي که داخل کانال آب دچار خفگي شده است، مي يابند. پسر جوان در محل تاريکي که کانال آب نسبتا عميقي نيز درآن جا قرار داشته است است به داخل آب سقوط کرده بود.

به گفته يک مقام مسئول در اورژانس نيشابور و بر اساس گفته هاي ساکنان منطقه، اين حادثه که براي اين خانواده سبزواري رخ داد، دومين حادثه اي است که در اين منطقه (مهمانسراي درود) رخ مي دهد.