در خبرها نیامده بود که:
در خبرها نیامده بود که:

علی رغم گذشت سه ماه از آغاز سال جدید و کسری بودجه ی بی سابقه ، معوق ماندن حقوق کارگران و کارمندان شهرداری ؛ جلسه ی شورای اسلامی  فعلی شهر نیشابور؛ برای چندمین بار در هفته های اخیر تشکیل نشد. گفته می شود در این جلسه قرار بوده است بودجه ی شهرداری مورد بررسی قرار […]

علی رغم گذشت سه ماه از آغاز سال جدید و کسری بودجه ی بی سابقه ، معوق ماندن حقوق کارگران و کارمندان شهرداری ؛ جلسه ی شورای اسلامی  فعلی شهر نیشابور؛ برای چندمین بار در هفته های اخیر تشکیل نشد. گفته می شود در این جلسه قرار بوده است بودجه ی شهرداری مورد بررسی قرار گیرد. قابل یادآوری است که بر اساس آیین نامه ی داخلی شورای شهر؛ بودجه ی سالیانه ی شهرداری از جانب شهردار  برای تصویب باید تا 15 آذرماه در اختیار شورا قرار داده شود. شورا نیز موظف است تا بهمن ماه همان سال نسبت به تصویب و ابلاغ بودجه  اقدام نماید.  در وضعیت فعلی مشخص نیست  شهرداری بر اساس کدام قانون بودجه اداره می شود. به نظر می رسد اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای چهارم که با نه ی بزرگ مردم در انتخابات 29 اردی بهشت مواجه شدند؛ انگیزه ای برای ادامه ی کار ندارند.

در خبرها نیامده بود که:

جلسات بحث و بررسی اعضای شورای پنجم با دستور کارهای مختلف هم چنان ادامه دارد.  علی رغم این که شروع رسمی دوره ی پنجم از پانزدهم مردادماه می باشد؛ اعضای منتخب با هدف آشنایی با وضع موجود و هماهنگی بیشتر؛ جلسات خود را آغاز کردند. در جلسات اخیر؛ علاوه بر بررسی  آیین نامه ی داخلی شورا؛  در خصوص تعداد کمیسیون های شورا  و نیز شاخص های لازم برای انتخاب شهردار به گفتگو نشستند. به نظر می رسد فضای جلسات تاکنون صمیمی بوده است و در صورت ادامه ی این صمیمیت در هفته های آینده ؛ می توان به موفقیت این دوره از شورا امیدوارتر بود.

در خبرها نیامده بود که:

خیام نامه در ماه های اخیر به شدت از جانب برخی افراد مسئول و شبهِ مسئول مورد هجمه و جنگ روانی قرار داشته است. از جمله در برخی از موارد فرد یا افرادی در فضای مجازی با استفاده از لوگوی خیام نامه ؛ مبادرت به انتشار مطالبی  خلاف واقع می نمودند . در آخرین مورد نیزبرخی افراد که گویا ظاهرا به یکی از نهادها منتسب هستند؛ در فضای مجازی خبر از توقیف قریب الوقوع  خیام نامه دادند. به نظر می رسد تاثیرگذاری خیام نامه بر فضای رسانه ای شهرستان و عدم توانایی برخی منتقدان در رقابت حرفه ای در عرصه خبربا این هفته نامه؛آنان را واداشته است با توسل به شیوه های مختلف از جمله تهدید، پرونده سازی و پخش اخبار نادرست به ویژه در فضای مجازی؛  اقدام  به تشویش اذهان عمومی به قصد ضرر به خیام نامه! نمایند.