اتصال چاي‌ساز مغازه را در نيشابور به آتش کشيد
اتصال چاي‌ساز مغازه را در نيشابور به آتش کشيد

سيدمهدي حسيني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تماس شهروندان به سامانه 125 مبني بر بروز آتش‌سوزي در يک مغازه واقع در خيابان امام خميني(ره) يک تيم از آتش‌نشانان ايستگاه هفت به محل اعزام شدند. وي تصريح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با شکستن شيشه‌هاي مغازه که در طبقه زيرزمين واقع شده بود اقدام به خاموش کردن […]

سيدمهدي حسيني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تماس شهروندان به سامانه 125 مبني بر بروز آتش‌سوزي در يک مغازه واقع در خيابان امام خميني(ره) يک تيم از آتش‌نشانان ايستگاه هفت به محل اعزام شدند.

وي تصريح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با شکستن شيشه‌هاي مغازه که در طبقه زيرزمين واقع شده بود اقدام به خاموش کردن شعله‌هاي آتش به وسيله آب نمودند.

وي افزود: نبودن مالک در محل و قفل بودن درب مغازه کار را براي آتش‌نشانان مشکل ساخته بود که خوشبختانه با تلاش خوب نيروهاي عملياتي آتش مهار و به طور کامل خاموش شد و از سرايت آن به يک دفترخانه اسناد رسمي جلوگيري به عمل آمد.

حسيني ميزان خسارت اين آتش سوزي را 30 درصد سوختگي لوازم و 80 درصد دودزدگي اعلام کرد و گفت: با اين حال ميزان دقيق خسارت وارد شده نياز به بررسي دارد.

وي تاکيد کرد: علت آتش‌سوزي اتصال در دستگاه چاي‌ساز بوده است و به شهروندان و  کسبه محترم توصيه مي‌شود در زمان ترک منزل و مغازه لوازم برقي اضافي را از برق بکشند و حتي الامکان فيوز برق مدارهاي غير ضروري را نيز قطع نمايند.