فعال سياسي اصلاح‌طلب:  روحاني کانديداي مسلم جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست ; اصولگرايان کانديداي راي‌آور ندارند
فعال سياسي اصلاح‌طلب:  روحاني کانديداي مسلم جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست ; اصولگرايان کانديداي راي‌آور ندارند

  در صورتي که وضعيت کشور با سياست دولت قبل ادامه مي‌يافت و حمايت‌هاي مقام معظم رهبري همراه روحاني نبود، وضعيت غير قابل پيش بيني براي کشور به وجود مي‌آمد. يک فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: مسلم است که آقاي روحاني کانديداي جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست. به گزرش ايسنا، حسين انصاري‌راد با بيان اينکه در کشور […]

 

در صورتي که وضعيت کشور با سياست دولت قبل ادامه مي‌يافت و حمايت‌هاي مقام معظم رهبري همراه روحاني نبود، وضعيت غير قابل پيش بيني براي کشور به وجود مي‌آمد.

يک فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: مسلم است که آقاي روحاني کانديداي جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست.

به گزرش ايسنا، حسين انصاري‌راد با بيان اينکه در کشور ما دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود دارد، به دوره‌هاي گذشته انتخابات اشاره کرد و گفت: چه بخواهيم چه نخواهيم در انتخابات 96 هم دو جناح هستند و برگزيده و کانديداي اين دو جناح با هم متفاوت خواهند بود.

وي ادامه داد : اين احتمال وجود دارد که بخشي از اصولگرايان با آقاي روحاني همراه شوند و به او راي دهند که در حال حاضر نمي‌توان به صورت قطعي چيزي گفت، اما آنچه مسلم است اين است که آقاي روحاني کانديداي جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست.

نماينده پيشين مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به منتفي شدن کانديداتوري احمدي‌نژاد در انتخابات، تصريح کرد: پس از آقاي احمدي نژاد جناح اصولگرا کانديداي مشخصي ندارد، کانديدايي که بتواند راي بياورد و با آقاي روحاني هم‌آوردي کند تاکنون ندارد و بايد ملاحظه کرد که چه تدبيري خواهند انديشيد و چه کساني را به ميدان خواهند آورد.

رييس کميسيون اصل 90 مجلس ششم با ابراز اين عقيده که رييس‌جمهور سابق با اقداماتي که انجام داده و پرونده‌هايي که دارد هيچ‌گونه پايگاه اجتماعي ندارد، اظهارکرد: در سياست خارجي تحريم‌هايي که با زحمت فراوان رفع شد محصول سياست خارجي او بود، همچنين در داخل کشور بيش از 700 ميليارد دلار درآمد کشور خرج شد و کشور را قرض‌دار با رشد اقتصادي -6 درصد تحويل داد و معلوم نبود در صورت حضور او در انتخابات چه اتفاقي مي‌افتاد.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با اشاره به اينکه جز اصولگرايان و کساني که در دوره قبل با آقاي روحاني به رقابت پرداختند تفکري مقابل روحاني وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به نظر نمي‌رسد که اين طيف بتواند راي جامعي به دست بياورد.

وي با بيان اينکه سياست برخي اصولگرايان در تخريب دولت به وسيله تخريب برجام از اساس سياست ورشکسته‌اي است، تصريح کرد: با وجود اينکه اين افراد ظاهرا جاي محکمي در مراکز قدرت دارند، اما در بين مردم جاي قوي ندارند.

انصاري‌راد در تشريح فضاي عمومي جامعه نسبت به روحاني، عنوان کرد: با توجه به تخريب‌هايي که عليه دولت انجام مي‌شود و مشکلاتي که در کشور وجود دارد و از دولت‌هاي قبل به ايشان به ارث رسيده، بايد توجه کرد که پيش از برجام وضعيت فروش نفت به چه صورت بود. در حال حاضر ما نزديک 4 ميليون بشکه نفت استخراج و به فروش رسانده و پول آن  نيز حتي با قيمت کم حدود 40 دلار به راحتي به کشور بر مي‌گردد، اما پيش از اين يک‌چهارم اين مقدار توليد و پول آن نيز به کشور نمي‌رسيد.

وي خاطرنشان کرد: در صورتي که وضعيت کشور با سياست دولت قبل ادامه مي‌يافت و حمايت‌هاي مقام معظم رهبري همراه روحاني نبود، وضعيت غير قابل پيش بيني براي کشور به وجود مي‌آمد.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با اشاره به اقدامات دولت در سه سال گذشته گفت: مسلما آرامش به سياست خارجي کشور بازگشته و کشور در امنيت و آرامش اداره مي‌شود که اين حرکت کشور به سمت رشد را آسان کرده و کشور در مسير رشد قرار گرفته است، مردم هم اين را درک کرده و نخبگان نيز بهتر از همه اين موضوع را درک مي‌کنند