دستگيري سارق 10 مغازه در خيابان شريعتي
دستگيري سارق 10 مغازه در خيابان شريعتي

با دستگيري يک سارق حرفه اي پرده از 10 فقره سرقت منزل و مغازه در خيابان شريعتي نيشابور برداشته شد.. در پي چند فقره سرقت مغازه ها در محدوده خيابان شريعتي ماموران دايره تجسس كلانتري 11 اين موضوع را به صورت ويژه در دستور پيگيري قرار دادند. در بررسي هاي کارآگاهان مشخص شد سارقان پس […]

با دستگيري يک سارق حرفه اي پرده از 10 فقره سرقت منزل و مغازه در خيابان شريعتي نيشابور برداشته شد..

در پي چند فقره سرقت مغازه ها در محدوده خيابان شريعتي ماموران دايره تجسس كلانتري 11 اين موضوع را به صورت ويژه در دستور پيگيري قرار دادند.

در بررسي هاي کارآگاهان مشخص شد سارقان پس از شناسايي مغازه هايي فاقد تجهيزات ايمني به داخل آنها نفوذ و وجوهات نقد و اجناس را سرقت کرده اند، به اين ترتيب ماموران دايره تجسس كلانتري 11 طالقاني پس از بررسي دقيق اظهارات مالباختگان و سرنخ هاي بجامانده به يكي از سارقان سابقه دار مظنون و پس از هماهنگي قضايي او را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه متهم تعداد زيادي گوشي تلفن همراه سرقتي به همراه وسايل و لوازم خانگي، مغازه و… سرقتي كشف کردند.

به گفته رييس پليس نيشابور، متهم 28 ساله در مواجهه با مستندات پليس تاكنون به 10 فقره سرقت منزل و مغازه به ارزش تقريبي 700 ميليون ريال در محدوده خيابان هاي سي متري ، شريعتي و بلوار شهيد فهميده با كمك و همدستي يکي از دوستانش و فروش قسمتي از اموال مسروقه به فردي مالخر اعتراف کرده است.

سرهنگ بيات مختاري با اشاره به ادامه تحقيقات براي دستگيري همدست متواري متهم و ديگر سرقت هاي احتمالي از شهروندان خواست که با رعايت توصيه ها و هشدارها، پليس را در زمينه پيشگيري از سرقت ياري و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.