دستگيري دو سارقي که با توسل به زور با حضور صاحب خانه منازل را غارت مي کردند
دستگيري دو سارقي که با توسل به زور با حضور صاحب خانه منازل را غارت مي کردند

با پيگيري پليس آگاهي نيشابور دو مرد سارق، که با توسل به زور از منازل سرقت مي کردند، شناسايي و دستگير شدند. فرمانده جديد انتظامي شهرستان نيشابور  در اين باره به خبرنگاران گفت: گزارش يک فقره سرقت به عنف در ساعت 03:00بامداد تاريخ 1شهريور 95 توسط دو مرد جوان در محدوده خيابان شهيد فهميده به […]

با پيگيري پليس آگاهي نيشابور دو مرد سارق، که با توسل به زور از منازل سرقت مي کردند، شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده جديد انتظامي شهرستان نيشابور  در اين باره به خبرنگاران گفت: گزارش يک فقره سرقت به عنف در ساعت 03:00بامداد تاريخ 1شهريور 95 توسط دو مرد جوان در محدوده خيابان شهيد فهميده به پليس ارايه شد که در آن سارقان با سرو صورت پوشيده مقاديري طلا و 9 ميليون ريال وجه نقد را با حضور صاحب خانه از منزل وي ربوده بودند.

سرهنگ بيات مختاري اظهار داشت: اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت و تحقيقات اوليه پليس نشان داد که سارقان پس از اين سرقت به عنف با يك دستگاه موتورسيكلت از محل متواري شده اند.

وي افزود: ماموران اين فرماندهي با انجام تحقيقات محلي و بکارگيري شيوه هاي نوين پليسي به يكي از سارقان سابقه دار که مدتي است از شهرستان متواري است مظنون شدند.

سرهنگ بيات مختاري تصريح کرد: كارآگاهان پليس آگاهي با يک سري کار گسترده اطلاعاتي سرانجام با ورود متهم به حوزه استحفاظي شهرستان او را در اقدامي غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعداد 9 عدد النگوي سرقتي و وجوه نقد مسروقه را كشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور عنوان کرد: متهم 27 ساله که داراي چندين فقره سابقه کيفري است در مواجهه با ادله و مستندات پليس به 3 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبي 300 ميليون ريال با كمك و همدستي دوست ش اعتراف نمود و با اين اعتراف ديگر متهم پرونده نيز ، که جواني 25 ساله بود، دستگير شد.

به گفته پليس هر دو متهم27 و 25 ساله اين پرونده پس از تکميل تحقيقات براي سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شده اند.