2 برادر 2 کيلومتر کابل برق دزديدند
2 برادر 2 کيلومتر کابل برق دزديدند

2 برادر سارق پرده که با 6 فقره سرقت، 2 کيلومتر کابل برق را دزديده بودند، به دام پليس افتادند. فرمانده انتظامي نيشابور از عمليات پليس در پي چند فقره سرقت کابل هاي برق در روستاهاي بخش زبرخان و روستاهاي بخش مركزي نيشابور خبر داد. به گزارش پايگاه خبري ناجا در نيشابور، تحقيقات ميداني و […]

2 برادر سارق پرده که با 6 فقره سرقت، 2 کيلومتر کابل برق را دزديده بودند، به دام پليس افتادند.

فرمانده انتظامي نيشابور از عمليات پليس در پي چند فقره سرقت کابل هاي برق در روستاهاي بخش زبرخان و روستاهاي بخش مركزي نيشابور خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري ناجا در نيشابور، تحقيقات ميداني و اظهارات برخي شاهدان حاکي از آن بود که تمامي سرقت ها توسط دو نفر با يك دستگاه خودرو پ‍ژو 405 صورت گرفته است.

سرهنگ آقابيگي تصريح کرد: ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در ادامه تحقيقات با استفاده از بانك اطلاعاتي سارقان به فردي سابقه دار در يكي از شهرهاي مجاور مظنون و با دريافت نيابت قضايي او را دستگير کردند.

متهم 27 ساله در پس از دستگيري و انتقال به پليس آگاهي، به سرقت بيش از 2000 متر كابل هوايي برق طي شش مرحله با همراهي برادر 19 ساله خود اعتراف کرد. با مشخص شدن همدست وي، ديگر متهم پرونده نيز طي يك عمليات غافلگيرانه قبل از فرار دستگير شد.