کنسرت شهرام ناظري هم لغو شد
کنسرت شهرام ناظري هم لغو شد

فرمانداري با کنسرت هماهنگ شده ي شوراي شهر هم مخالفت کرد: کنسرت شهرام ناظري هم لغو شد در يک سال گذشته، هميشه بين شورا و شهرداري تنش بود سخنگوي شوراي شهر از مخالفت فرماندار و شوراي تامين شهرستان با کنسرت شهرام ناظري، که به مناسبت برگزاري «هفته فرهنگي نيشابور» پيش بيني شده بود خبر داد. […]

فرمانداري با کنسرت هماهنگ شده ي شوراي شهر هم مخالفت کرد:

کنسرت شهرام ناظري هم لغو شد

در يک سال گذشته، هميشه بين شورا و شهرداري تنش بود

سخنگوي شوراي شهر از مخالفت فرماندار و شوراي تامين شهرستان با کنسرت شهرام ناظري، که به مناسبت برگزاري «هفته فرهنگي نيشابور» پيش بيني شده بود خبر داد.

صائب‌نيا، روحاني عضو شوراي شهرو سخنگوي اين شورا ‌شهر روز سه شنبه، بيست و پنج شهريور ماه به خبرنگاران گفت که در برگزاري هفته فرهنگي با شوراي تامين به اين مشکل برخورد کرديم که قرار بود در اختتاميه برنامه هفته فرهنگي، برگزاري کنسرت شهرام ناظري را داشته باشيم اما شوراي تامين مخالفت کرد و با پيگيري شفيعي کدکني و مهندس مظفري و با اين تاکيد که محتواي اين کنسرت، اشعار حافظ است، قرار شد که سعي کنيم اين کنسرت برگزار شود.

پيش از اين، فرماندار نيشابور و رييس شوراي تامين شهرستان، که از دوره دوم رياست محمود احمدي نژاد در نيشابور منصوب شده است، سال گذشته و هنگام برگزاري يک کنسرت ديگر گفته بود: تا من در اين شهرستان هستم اجازه برگزاري کنسرت در نيشابور را نخواهم داد.

سال قبل هميشه در شورا تنش داشتيم

در ادامه نشست با خبرنگاران در محل سالن جلسات شورا، سخنگوي شورا با بيان اين که تغييرات هيئت رئيسه شورا بر اساس قانون است اظهار داشت: در سال گذشته هميشه تنشي بين شورا و شهرداري بود که صدمات زيادي داشت و به مرز استيضاح هم رسيد. وي افزود: اعضاي هيئت رئيسه قبلي جزء خوبان هستند ولي اين نظر در تعداد کثيري از اعضاي شورا وجود داشت که تغييرات لازم است.

وي در واکنش به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه آيا بحث استيضاح شهردار در دستور کار هيئت رئيسه جديد شورا قرار دارد يا خير، با توجه به اينکه اين افراد همان تيمي هستند که بحث استيضاح شهردار را دنبال کردند، اظهار داشت: اگر بخواهيم شهردار را تغيير بدهيم پيشرفت شهر چندين سال عقب مي‌ماند، بنابراين مجموع اعضاي شورا قصد تغيير شهردار را ندارند و اين شايعه ‌کذب است. وي افزود: ما در حال حاضر فردي بهتر از ‌آقاي زرندي براي شهرداري نداريم که بتواند با اين وضعيت رکود، سرمايه‌گذاران را جذب کند.

وي در پايان نشست اظهار داشت: پس از اين نشست در جلسه شوراي شهر ثمانه سکاکي نايب رئيس شوراي شهر، در سخنراني پيش از دستور از حواشي زياد پيرامون شوراي پيشين که اقدامات مناسب را از متن به حاشيه برده بود، سخن گفت و اضافه کرد: اين نکته مي تواند بزرگترين نقطه ضعف در کارنامه شوراي چهارم در سال اول فعاليت باشد.

ليلا کاشفي نيز در نطق خود با بيان اينکه خدا را گواه مي گيرم که براي اين صحبتم هماهنگي با آقاي صادقي نشده است، اظهار داشت: من به 35 هزار نفري که به آقاي صادقي رأي دادند و 13 نفري که براي رياست دوره قبل به ايشان راي دادند تبريک مي گويم چراکه ايشان در اوج پاکدستي، خدمت و کار بي وقفه، بدون مصلحت انديشي، ناظر و پرسش گر در همه جا حضور داشتند.

آزاده مهدیار