حوادث نیشابور
حوادث نیشابور

حوادث کودک آزاري منجر به مرگ در نيشابور: در جنايتي هولناک مردي معتاد فرزند يک ماهه‌اش را در نيشابور به قتل رساند به گزارش پايگاه خبري پليس ساعت 8:10 دقيقه پنجم شهريورماه، خانمي جوان به کلانتري 11 نيشابور مراجعه و اظهار کرد: شوهر 41 ساله‌اش به نام عليرضا فرزند يک ماهه‌شان به نام هستي را […]

حوادث

کودک آزاري منجر به مرگ در نيشابور:

در جنايتي هولناک مردي معتاد فرزند يک ماههاش را در نيشابور به قتل رساند

124826

به گزارش پايگاه خبري پليس ساعت 8:10 دقيقه پنجم شهريورماه، خانمي جوان به کلانتري 11 نيشابور مراجعه و اظهار کرد: شوهر 41 ساله‌اش به نام عليرضا فرزند يک ماهه‌شان به نام هستي را يک هفته پيش مورد ضرب و شتم شديد قرار داده و کودک به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده ي انتظامي نيشابور در اين رابطه گفت: بر اساس اظهارات مادر اين کودک، با فوت فرزندشان، شوهرش ضمن تهديد او و پسر پنج ساله‌اش جسد نوزاد را در قبرستان روستاي اسلام‌آباد دفن کرد.

ماموران کلانتري 11 پس از اظهارات زن جوان با هماهنگي مقام قضائي متهم را در اقدامي ضربتي دستگير کردند که متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات موجود پليسي لب به اعتراف گشود و به قتل فرزند يک ماهه‌اش اقرار و عنوان کرد: به علت اعتياد شديد به مواد مخدر و ناراحتي اعصاب و روان کنترل خود را از دست دادم و دست به چنين جنايت هولناکي زدم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجويي‌هاي تکميلي با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا و با حکم مقام قضائي روانه زندان شد.

مرگ نوجوان رستم آبادي در برخورد با قطار مسافربري

 

برخورد قطار مسافربري مشهد ـ تهران در حوالي روستاي رستم آباد شهرستان نيشابور با نوجوان 16 ساله او را به کام مرگ کشاند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان «نيشابور» با اعلام اين خبر گفت: ساعت 22:58 دقيقه 03/06/93 در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي 110 مبني بر برخورد يک نفر با قطار مسافربري مشهد ـ تهران در حومه شهرستان نيشابور، ماموران کلانتري راه آهن و کلانتري 12 جمهوري در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: مشاهدات ماموران در محل حاکي از آن بود که قطار مسافربري که از مشهد به سمت «تهران» در حال حرکت بوده در کيلومتر 777 ريلي حوالي روستاي رستم آباد با نوجواني 16 ساله به نام اميرحسين که در حال عبور از محل بوده برخورد مي کند که در اين سانحه متاسفانه فرد مصدوم با توجه به شدت جراحات وارده در دم فوت و با کمک نيروهاي امدادي به پزشکي قانوني منتقل مي شود.

سرهنگ حسيني تصريح کرد: در اين خصوص پرونده اي تشکيل و علت دقيق وقوع حادثه در حال بررسي مي باشد.

مجروحيت دونفر براثر پرکردن سيلندر گاز پيکنيک غير مجاز در نيشابور

پرکردن سيلندر گاز پيکنيک در خانه موجب سوختگي شديد پدر 50 ساله و پسر 25 سالة او شد

اين فرد که هنگام اقدام به پر کردن سيلندر گاز در مجاورت يک پيکنيک روشن نموده بود زماني که سيلندر شارژ شد فراموش کرد که شير آن را ببندد و شيلنگ رابط را باز نمود . با اين اقدام شيلنگ شعله ور شده و حرکت شيلنگ موجب آتش گرفتن لباس اين دو نفر شد .

با اعلام اين حادثه به ستاد فرماندهي 125 بلافاصله يک تيم از آتش نشانان به محل اعزام شدند . آتش نشانان در مدت 3 دقيقه خود را به محل رساندند . قبل از رسيدن تيم عملياتي آتش توسط اهالي خاموش شده بود و شير سيلندر گاز نيز بسته شده بود .

مصدومين حادثه که از ناحيه ي دست ، پا و صورت دچار سوختگي شده بودند توسط امدادگران اورژانس 115 به بيمارستان انتقال يافتند .

اين آتش سوزي خسارت مالي چنداني نداشت.

توجه داشته باشيد: پر کردن سيلندر هاي گاز مايع فقط بايد در نمايندگي هاي مجاز آنها صورت گيرد و انجام اين کار در ساير مکان ها بسيار خطر ناک و حادثه ساز است .

سرقت طلاي زنان سالخورده به بهانه کمک به نيازمندان

دو سارق حرفه اي که به بهانه توزيع کمک مردمي اقدام به سرقت طلاي زنان سالخورده مي کردند توسط پليس شهرستان نيشابور شناسايي و دستگير شدند.

در پي چند فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده نيشابوري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتري 11طالقاني قرار گرفت.

ماموران دايره تجسس پس از بررسي اظهارات مالباختگان و مشخصات ظاهري بدست امده در اين خصوص به فردي سابقه دار مظنون و با جمع اوري مستندات و ادله کافي با هماهنگي مقام قضايي او را دستگير کردند.

متهم که چندين فقره سرقت را در پرونده اش يدک مي کشد در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه جرمي بود که در ادامه تحقيقات در مواجهه با مالباختگان لب به اعتراف گشود و تا کنون به 5فقره سرت (به ارزشش تقريبي 135ميليون ريال)با همدستي دوستش اعتراف کرد.

در اعترافات فردي که بومي شهرستان نبود ، مشخص شد که با تهيه لباس هاي دست دوم به محلات حاشيه شهر مراجعه مي کردند و پس از شناسايي زنان سالخورده اي که صاحب طلا بودند، به بهانه توزيع لباس نو در بين افراد نيازمند از طريق آنها اعتمادشان را جلب مي کردند.

با جلب اعتماد مالباختگان ، سارقين اعلام مي کردند قصد دارند مقداري طلا خريداري کنند و براي آشنايي بيشتر با طلاي اصلي ، مي خواهند طلاي آنها را مشاهده کنند ،که در همين حين با ترفند طلاها را سرقت و بلافاصله با يک دستگاه خودروي پرايد از محل متواري مي شدند.

سرهنگ حسيني خاطر نشان کرد :ماموران کلانتري 11نيشابور با راهنمايي هاي متهم دستگير شده محل اختفاي همدستش را شناسايي و در يک اقدم غافلگيرانه اورا نيز دستگير کردند.

 

راننده پژو در ميان شعلههاي آتش در نيشابور سوخت

فرمانده انتظامي نيشابور گفت: بر اثر سقوط يک دستگاه خودرو پژو از ارتفاع در مسير يکي از روستاهاي بخش مرکزي شهرستان راننده خودرو در ميان شعله‌هاي آتش جان خود را از دست داد.

در پي تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي مبني بر واژگوني يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس در يکي از محورهاي مواصلاتي کوهستاني شهرستان(محدوده روستاي عيش‌آباد) بلافاصله ماموران کلانتري 12 جمهوري همراه با نيروهاي امدادي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي بيان کرد: با حضور ماموران در محل و بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد يک دستگاه سواري پژو پارس بر اثر سقوط به داخل پرتگاه دچار حريق شده که با اقدام ماموران آتش‌نشاني حريق مهار اما در زمان برگرداندن خودرو به حالت عادي متاسفانه يک جسد سوخته در داخل خودرو مشاهده شد.

فرمانده انتظامي نيشابور اظهار کرد: بلافاصله ماموران دايره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي و تشخيص هويت با پيدا شدن جسد در داخل خودرو در محل حاضر و اقدامات اوليه در راستاي شناسايي هويت وي را انجام دادند و مشخص شد که جسد متعلق به يک مرد 50 ساله است.

حسيني بيان کرد: پس از هماهنگي‌هاي لازم با مقام قضايي و پزشکي قانوني جسد به سردخانه بهشت فضل براي انجام تشريفات قانوني انتقال يافت.