عارف در ديدار با گرمابي: راي نيشابوري ها از جنس فرهنگ و خرد است
عارف در ديدار با گرمابي: راي نيشابوري ها از جنس فرهنگ و خرد است

گرمابي براي ايفاي بهتر وظايف نمايندگي با مسئولين اجرايي ملي و استاني ديدار کرد نيشابور از اختلاف بين نمايندگان زيان هاي جدي ديده است؛ اميدواريم اين تجربه ي تلخ تکرار نشود با گذشت يک ماه از انتخابات مجلس دهم و نزديک شدن به آغاز به کار رسمي مجلس دهم؛ دکتر گرمابي نماينده ي منتخب مردم […]

گرمابي براي ايفاي بهتر وظايف نمايندگي با مسئولين اجرايي ملي و استاني ديدار کرد

نيشابور از اختلاف بين نمايندگان زيان هاي جدي ديده است؛ اميدواريم اين تجربه ي تلخ تکرار نشود

26با گذشت يک ماه از انتخابات مجلس دهم و نزديک شدن به آغاز به کار رسمي مجلس دهم؛ دکتر گرمابي نماينده ي منتخب مردم نيشابور و فيروزه در مجلس، با هدف رايزني  ومعرفي پتانسيل هاي حوزه هاي انتخايبه خود؛ با  شخصيت هاي مختلف سياسي و اجرايي به ديدار و گفتگو نشست.

گرمابي عصر روز سه شنبه 23 فروردين ماه ديدار مفصلي با عارف داشت. به گزارش خيام نامه در اين ديدار که در محل دفتر کار عارف صورت گرفت؛ منتخب نيشابور ضمن اشاره به روند برگزاري انتخابات اخير گفت: علي رغم وجود برخي بد اخلاقي ها، صرف هزينه هاي زياد و پهن کردن سفره هاي رنگارنگ از جانب برخي کانديداها، مردم نيشابور  و بسياري شهرها نشان دادند که نه تنها انتخابشان فراتر از رفتارهاي پوپوليستي است که  اين رفتارها را توهين به شعور خودشان مي دانند.

وي با اشاره به اظهار نظر مسئولين اجرايي انتخابات در نيشابور که ستاد انتخاباتي خود را سالم ترين ستاد اعلام نموده بودند افزود: با کمترين هزينه ي مالي و با همت  دوستان، هواداران اصلاحات و مردم نيشابور به عنوان منتخب اول برگزيده شدم که جاي تقدير دارد و در ادامه  راه بايد به مطالبات و خواسته هاي به حق مردم بايد توجه نمود.

گرمابي در اين ديدار گريزي به مجلس آينده نيز داشت و نهادهايي مثل مرکز پزوهش هاي مجلس، ديوان محاسبات و کميسيون هاي تخصصي را ابزارهاي بسيار مهم نمايندگان براي انجام بهتر وظايف «قانون گذاري» و «نظارت» دانست  و ابراز اميدواري کرد با حسن توجه همه ي نمايندگان منتخب، براي انجام درست وظايف، شاهد شايسته سالاري در اين زمينه ها باشيم.

در ادامه ي اين ديدار دکتر عارف، ضمن تبريک به حميدگرمابي و  هاجرچناراني و مردم نيشابور گفت: سابقه ي درخشان علمي و مديريتي آقاي گرمابي مايه ي مباهات است.  وي اضافه کرد. نيشابور شهري از جنس فرهنگ و آگاهي است و نيشابور بايد به فرهنگ و آگاهي راي دهد و طبيعتا شام ونهار و صرف هزينه هاي گزاف بر راي نيشابوريان اثر گذار نيست. عارف ضمن تاکيد بر اين که «مردم در اين انتخابات پيام خود در خصوص مسائل مختلف را به مسئولان منتقل نمودند که بايد مورد توجه باشد»، ابراز اميدواري کرد مجلس آينده فارغ از جناح بندي ها با رويکرد عقلاني به مطالبات مردم توجه نمايد.

در ديدار با شريعتمداري معاون اجرايي رييس جمهور نيز گرمابي گزارشي از روند انتخابات در نيشابور ارايه داد و از افزايش اعتماد مردم به صندوق راي ابراز خوشحالي کرد. شريعتمداري نيز ضمن اشاره به مشکلات عديده ي کشور در حوزه هاي مختلف، حل برخي از اين مشکلات را نيازمند تعامل جدي مجلس آينده و دولت دانست و ابراز اميدواري کرد با اين تعامل شاهد تغييرات محسوس در  اوضاع کشور باشيم.

ديدار با معاون حقوقي و خانواده ي رييس جمهور از ديگر ديدارهايي بود که صورت گرفت.

شهيندخت مولاوردي نيز ضمن ابراز خوشحالي از اعتماد مردم نيشابور به چهره هاي جديد و انتخاب گرمابي و چناراني، خواستار هم گامي بيشتر مجلس و دولت شد. همچنين در اين ديدار تجربه ي نوپاي بانوان نيشابوري در طرح پارلمان زنان به اطلاع مولاوردي رسيد که ضمن استقبال از آن، خواستار ارسال نسخه اي از طرح، براي اجرايي شدن در سطح کشور شد.

پيش از اين گرمابي به اتفاق چناراني ديدار نوروزي با علي لاريجاني رييس فعلي مجلس نيز داشتند. در اين ديدار لاريجاني انتخاب نمايندگان جديد نيشابور را تبريک گفت .

در سطح استان نيز دکتر گرمابي ديدارهايي با معاونان سياسي اجتماعي و برنامه ريزي استانداري داشت که در اين ديدارها در خصوص عقب ماندگي هاي نيشابور مباحث مفصلي صورت گرفت و مسئولين استانداري قول مساعد براي همراهي و همکاري با منتخبين مردم دادند. گفتني است در اين ديدار چناراني ديگر منتخب مردم نيشابور نيز حضور داشت و مسئولين استانداري به اتفاق ضمن ابراز خوشحالي از همراهي دو منتخب خواستار ادامه ي اين همراهي ها براي دفاع از منافع مردم نيشابور شدند و عنوان نمودند: «نيشابور از اختلاف بين نمايندگان زيان هاي جدي ديده است که اميدواريم اين تجربه ي تلخ تکرار نشود».

گفتني است گرمابي رايزني هايي نيز با برخي از نمايندگان منتخب از جمله الياس حضرتي منتخب مردم تهران و مدير مسئول روزنامه ي اعتماد و کواکبيان رييس فراکسيون دانشگاهيان داشت . الياس حضرتي که سابقه ي چهار دوره نمايندگي در مجلس را در کارنامه ي خود دارد قول داد به سهم خود تمامي تلاشش را براي کمک به نمايندگان نيشابور در ايفاي وظايف ملي و نيز اعتلاي نيشابور به کار گيرد.