پيام قدرداني دکتر گرمابي از مردم
پيام قدرداني دکتر گرمابي از مردم

منتخب اول مردم نيشابور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در پيامي از مردم نيشابور تشکر کرد. متن پيام حميد گرمابي چنين است: «مردم شريف و فرهيختة نيشابور! حضور و مشارکت چشم گير شما در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، اميد جديدي را در مسير تلاش براي اصلاح امور به وجود آورد. ورود اين جانب […]

untitled-3منتخب اول مردم نيشابور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در پيامي از مردم نيشابور تشکر کرد.

متن پيام حميد گرمابي چنين است:

«مردم شريف و فرهيختة نيشابور!

حضور و مشارکت چشم گير شما در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، اميد جديدي را در مسير تلاش براي اصلاح امور به وجود آورد.

ورود اين جانب به عرصة انتخابات نيز بنابر احساس وظيفه و در پاسخ به نياز کشور و زادگاه م به وجود نيروهاي متعهد و متخصص، همراه با ديدگاه هاي اعتدال و اصلاح در بالاترين مرجع قانون گذاري بود، که با شروع رقابت ها و ظهور شور و شوقي وصف ناپذير در کلية اقشار مردم  فهيم و مسلمان نيشابور، بيش از پيش يقين حاصل کردم که وجود اين فرزند کوچک شما در اين عرصه، ضروري بوده است.

اکنون که با رأي قاطع خود اين حقير را مورد حمايت بزرگوارانة خويش قرار داده ايد، ضمن سپاس و اداي احترام به يکايک شما عزيزان گرانقدر و همة شخصيت هاي محترم جامعه و گروه هاي اجتماعي و نيروهاي سياسي و مذهبي که اين جانب را مورد حمايت و همراهي صميمانة خويش قرار دادند، از خداي بزرگ مسئلت مي نمايم تا در پاسداري از امانتي که در اختيارم گذارده ايد ياري ام کند و در اين مسير تعهدآور نيز همچنان مرهون پشتيباني و راهنمايي هاي شما قرار گيرم.

فرصت را مغتنم شمرده و به تمامي شهروندان عزيز، به ويژه جوانان، دانشجويان، فرهنگيان معظم و همه عزيزاني که خالصانه و بي توقع در تلاشي بي وقفه در اين مدت، بار سنگين فعاليت تبليغاتي اين جانب را درسطح شهرستان و فضاي مجازي بر دوش گرفتند، خداقوت عرض نموده و تشکر ويژه خودم را اعلام نمايم.»

خدمتگزار شما

حميد گرمابي