حسين انصاري خطاب به مردم نيشابور:  انتخاب شما، راي به اخلاق، عدالت و اصلاحات بود
حسين انصاري خطاب به مردم نيشابور:  انتخاب شما، راي به اخلاق، عدالت و اصلاحات بود

  حسين انصاري راد، نماينده مردم نيشابور در سه دوره مجلس شوراي اسلامي، که در انتخابات اخير از نامزد اصلاح طلبان در نيشابور حمايت کرده بود، در پيامي به همشهريان و مردم شهرستان، از حضور آگاهانه آنان تشکر و توفيق مردم و رهبري معظم را خواستار شد. متن پيام انصاري راد به همشهريان چنين است: […]

 

Hossein_Ansari-Rad_(2)حسين انصاري راد، نماينده مردم نيشابور در سه دوره مجلس شوراي اسلامي، که در انتخابات اخير از نامزد اصلاح طلبان در نيشابور حمايت کرده بود، در پيامي به همشهريان و مردم شهرستان، از حضور آگاهانه آنان تشکر و توفيق مردم و رهبري معظم را خواستار شد.

متن پيام انصاري راد به همشهريان چنين است:

بسمه تعالي

مردم نجيب و هوشمند نيشابور، برادران و خواهران عزيز!

سلام و درود خدا بر شما، تصميم درست و حکيمانه شما را در انتخاب برادر عزيز، جناب آقاي دکتر حميد گرمابي، به شخص ايشان و به همه شما عزيزان شهري و روستايي، به جوان ها، اين جگر گوشه گان نيشابور و به پدرها و مادرهاي گرامي شان تبريک مي گويم.

اين انتخاب، انتخابِ قانون، عدالت، اخلاق، صداقت، امانت، مهرباني و محبت، عمران و پيشرفت و مسئوليت پذيري و در نهايت، اسلام رحماني و عقلاني و انتخاب جمهوري اسلامي و اصلاحات بود.

از خداوند متعال درخواست مي کنم، آقاي دکتر گرمابي در خدمت به همه مردم و طبقات پرشمار موفق باشند و رضايت کامل مردم را تا آخرين مرحله مسئوليت جلب نمايند و به خصوص در جهت اشتغال جوانان، به صورت علمي و کلان در سطح کشور و به صورت جزئي در شهرستان، بکوشند و با همکاري با دولت بتوانند بر مشکلات و معضلات اقتصادي و فرهنگي و سياسي و اخلاقي نائل بيايند و ايران اسلامي را  در جايگاه رفيع خود قرار دهند.

مبناي مديريت در اسلام و نيز در تجربه تاريخي بشر، مديريتِ برآمده از اراده و انتخاب مردم است. قانون اساسي نيز بر آن، به عنوان يک ارزش اسلامي و شرعي صحه گذاشته است و ملاک صلاحيت افراد در اداره؛ علم، عدالت، صداقت و مسئوليت پذيري است. ملت ايران، با کمک روحانيت صدسال است در پي مديريت علمي و حاکميت ملي توام با علم و عدل هستند و حکومت مشروطه و جمهوري اسلامي محصول اين تلاش بوده است. اميد است اين تلاش ها به نتيجه برسد.

«در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش

اين داغ که ما بر دل ديوانه نهاديم

سلطان ازل گنج غم عشق به ما داد

تا روي در اين منزل ويرانه نهاديم

در خرقه از اين بيش منافق نتوان بود

بنياد از اين شيوه رندانه نهاديم

ما درس سحر در ره مي خانه نهاديم

محصول دعا در ره جانانه نهاديم»

توفيق ملت بزرگ ايران و رهبر معظم را مسئلت مي کنم.

خادم مخلص مردم ارجمند نيشابور

حسين انصاري راد

8 اسفند 1394