پيام مجمع مشورتي اصلاح طلبان نيشابور به همشهريان گران قدر
پيام مجمع مشورتي اصلاح طلبان نيشابور به همشهريان گران قدر

همشهريان عزيز، مردم فهيم نيشابور و شهر فيروزه ! زبان قاصر است از تحسين شما مردمي که با حضور هوشمندانه و مسئولانة خود ثابت کرديد که خردمندانه از حق انتخاب خويش به نفع اصلاح امور بهره مي بريد . درود خدا بر شما باد که درخواست خادمان اين ديار و مصلحان هميشگي و مورد اعتماد […]

سیشسهمشهريان عزيز، مردم فهيم نيشابور و شهر فيروزه !

زبان قاصر است از تحسين شما مردمي که با حضور هوشمندانه و مسئولانة خود ثابت کرديد که خردمندانه از حق انتخاب خويش به نفع اصلاح امور بهره مي بريد .

درود خدا بر شما باد که درخواست خادمان اين ديار و مصلحان هميشگي و مورد اعتماد خويش را اجابت گفتيد و شجاعانه به ميدان حمايت آمديد و کاري کرديد کارستان.

سر تعظيم فرود مي‌آوريم در برابر عظمتي که آفريديد و آفرين مي‌گوييم به يکايک شهروندان شريفي که در اين فرصت اندک چندروزه، هر کدام ستادي شدند در معرفي و تبليغ فرزند خردمند اين ديار که حضورش سطح نمايندگي اين شهر را در شأن عظمت علمي و جايگاه فرهنگي و تاريخي نيشابور ارتقا داد.

اين پيروزي و موفقيت جز با حمايت خاموش ولي پرشکوه و خروشان شما مردم از همة طبقات و صنوف و مناطق، ميسر نمي‌شد که بي ادعا و خالصانه آستين همت بالا زديد و به سان امواج زيرين بحر در هم  شديد و برخاستيد و اقيانوس مشارکت در تعيين سرنوشت خويش را رقم زديد.

به سهم خويش و با تمام وجود ، اين انتخاب شايسته را به تک تک همشهريان عزيز و به ويژه شخصيت فرهيخته و خردمند جناب آقاي دکتر حميد گرمابي که بر اساس مسئوليت‌پذيري قبول حضور فرمودند و نيز ديگر منتخب مردم شريف نيشابور، سرکار خانم هاجر چناراني و حاميان گرامي شان صميمانه تبريک عرض نموده و ازخداوند بزرگ مسئلت مي نماييم که اين انتخاب، منشأ خير و برکت و همکاري متقابل براي تغييرات بايسته در شهر و ميهن مان گردد .

و به همة همشهريان عزيزمان نيز تعهد مي‌دهيم که اگر تا امروز به عنوان حامي در کنارجناب آقاي دکتر گرمابي بوديم، اکنون و تا انتهاي دورة ايشان به عنوان نمايندة مردم، در پيگيري مطالبات شان به وي ياري خواهيم رساند و پيگير برنامه هاي «تدبير خردمندان» خواهيم بود.

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت

آري به اتفاق جهان مي توان گرفت

مجمع مشورتي اصلاح طلبان نيشابور

ستاد انتخاباتي دکتر حميد گرمابي