هاجر چنارانی و حمید گرمابی نمایندگان مردم نیشابور و فیروزه در دهمین دوره مجلس
هاجر چنارانی و حمید گرمابی نمایندگان مردم نیشابور و فیروزه در دهمین دوره مجلس

بر اساس آخرین خبر واصله در خصوص نتایج انتخابات که شامگاه شنبه به دست ما رسید، حمید گرمابی با 75686 رای بالاترین میزان آراء را کسب کرد . همچنین هاجر چنارانی با 75384 رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شد و بدین ترتیب این دو نامزد منتخبین مردم نیشابور و فیروزه در دهمین دوره مجلس […]

بر اساس آخرین خبر واصله در خصوص نتایج انتخابات که شامگاه شنبه به دست ما رسید، حمید گرمابی با 75686 رای بالاترین میزان آراء را کسب کرد . همچنین هاجر چنارانی با 75384 رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شد و بدین ترتیب این دو نامزد منتخبین مردم نیشابور و فیروزه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.
خیام نامه: مردم نیشابور با 70 درصد مشارکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،حمید گرمابی با 75686 رای و هاجر چنارانی با 75384 رأی را به عنوان نمایندگان خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیدند. در این رقابت تنگاتنگ که به حذف هر دو نماینده فعلی و اصولگرای نیشابور در مجلس انجامید، علی مروی با 56287 رای جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و از دور رقابت کنار رفت. سیدعلی حسینی نیز با کسب جایگاه چهارم با 53171 رأی از راه یابی به پارلمان بازمانده است.
حسین سبحانی نیا، نماینده اصولگرای شش دوره مجلس نیز با 42413 رأی (تقریبا نزدیک به کمتر از نیمی از آرای نفر اول) به رده پنجم اکتفا کرد و نتوانست اعتماد مردم نیشابور را برای وکالت آنان اخذ کند. آرای هر یک از 31 نامزد این دوره انتخابات، به تفکیک در شماره 272 خیام نامه به چاپ خواهد رسید.