جوان قاتل پدر و مادر باز هم جنايت آفريد:  قتل هولناک پيرزن براي تصاحب طلا
جوان قاتل پدر و مادر باز هم جنايت آفريد:  قتل هولناک پيرزن براي تصاحب طلا

  جوان 29 ساله اي كه با زني مطلقه ازدواج موقت كرده بود با طراحي نقشه سرقت طلاهاي يك پيرزن مرتكب جنايت شد.به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي گزارش مفقوديت پيرزني 70 ساله در روز بيست و دوم مهرماه ، تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي آغاز شد. بررسي هاي پليسي پس از گذشت 48 ساعت […]

 

635599647770066240جوان 29 ساله اي كه با زني مطلقه ازدواج موقت كرده بود با طراحي نقشه سرقت طلاهاي يك پيرزن مرتكب جنايت شد.به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي گزارش مفقوديت پيرزني 70 ساله در روز بيست و دوم مهرماه ، تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي آغاز شد.

بررسي هاي پليسي پس از گذشت 48 ساعت به سرنخ هاي رسيد كه پيدا شدن چادر پيرزن در اطراف قنات هاي خشك يکي از روستاهاي بخش مرکزي شهرستان نيشابور منجر به كشف جسد او از داخل يك چاه 7 متري پس از گذشت 48 ساعت شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در اين باره گفت: عوامل آتش نشاني جسد را از داخل چاه بيرون كشيدند و با انتقال جسد به پزشكي قانوني ، علت مرگ خفگي اعلام شد.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: ‌تحققيات بعدي كارآگاهان پليس آگاهي حاكي از آن بود كه پيرزن روز بيست و دوم مهرماه در يك مراسم شركت كرده و با زني جوان مشغول گفتگو بوده است.

اين زن بلافاصله شناسايي و دستگير شد. زن 20 ساله كه از چندي قبل به عقد موقت مرد جوان 29 ساله اي در آمده بود با معرفي همسر خود ادعا كرد از پيرزن خبري ندارد.

در پي شناسايي مرد جوان، او نيز به پليس آگاهي احضار شد. پسر جوان مدعي بود كه از ارتباط همسر موقتش و پيرزن هيچ اطلاعي ندارد. اما بررسي سوابق اين مرد جوان كه نشان مي داد او در سال 1392 در جنايتي هولناك پس از درگيري با پدر و مادرش ، هردوي آنان را در شهري ديگر به قتل رسانده و با توجه به رضايت خواهرش به عنوان اولياي دم پس از مدتي آزاد شده است، سير تحققيات پليسي تغيير كرد.

وي گفت: متهم در ادامه بازجويي هاي پرونده دچار تناقض گويي شد و همسر موقتش كه در برابر شواهد و ادله موجود راهي جزر بيان حقيقت نمي ديد در اعترافاتي هولناك گفت: مرد جوان او را تطميع كرده كه به خاطر حل مشكلات اقتصاديشان مرتكب قتل شوند. آنها با طراحي نقشه اي تصميم مي گيرند زنان سالخورده كه طلا و جواهر دارند را به بهانه هاي مختلف داخل خانه خود كشانده و با خوراندن داروي بيهوشي ، طلاهاي شان را سرقت كنند.

سرهنگ سيد حسن حسيني گفت: ‌زن 20 ساله در روز بيست و دوم مهرماه، پيرزن 70 ساله را با بهانه معرفي خواهرش براي ازدواج با پسر پيرزن به خانه اش كشانده و ابتدا داروي بيهوشي را داخل شربت مي ريزد و به پيرزن تعارف مي كند.

اما پيرزن كه از بيماري قند خون رنج مي برده اظهار مي دارد نمي تواند شيريني بخورد.

در اين لحظه زن موضوع را به شوهرش اطلاع مي دهد و مرد جوان نيز خود را به خانه رسانده و با استفاده از يك رشته طناب پيرزن را خفه مي كند. آنها يك النگو، گوشواره هاي طلاي پيرزن را درآورده و جسد او را بين رو فرشي پيچانده و با خودروي پرايد شخصي به بيابان هاي اطراف روستا انتقال مي دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: عاملان جنايت با انداختن جسد به داخل يك چاه متواري شده و طلاي مقتول را به مبلغ دو ميليون و 280 هزار تومان به فروش مي رسانند.

وي با اشاره به اين مطلب كه متاسفانه مالك طلافروشي اين طلاها را بدون فاكتور خريداري و براي خود مشكل جدي درست كرده است گفت:‌ تحقيقات از عاملان اين جنايت تاسف بار ادامه دارد.