شليک پليس نيشابور به يک شرور حرفه اي
شليک پليس نيشابور به يک شرور حرفه اي

پليس شهرستان نيشابور شرور حرفه اي را هنگام حمله ور شدن به يک شهروند با شليک گلوله زمين گير کرد. به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت : در پي دريافت گزارش هايي مبني برشرارت و درگيري و ضرب و جرح توسط فردي شرور در چند نقطه از […]

5555پليس شهرستان نيشابور شرور حرفه اي را هنگام حمله ور شدن به يک شهروند با شليک گلوله زمين گير کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت : در پي دريافت گزارش هايي مبني برشرارت و درگيري و ضرب و جرح توسط فردي شرور در چند نقطه از شهر نيشابور تيمي از ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي دستگيري او را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسيني افزود: اين شرور خطرناك با اقدامات مجرمانه متعددي نظير نزاع و درگيري ، ضرب و شتم، زورگيري، عربده كشي، قدرت نمائي، حمل و نگهداري سلاح گرم، ايجاد رعب و وحشت باعث اخلال در نظم عمومي و آسايش شهروندان در محل هاي فوق شده بود.

در ادامه تحقيقات تيم ويژه پليس امنيت عمومي، موفق شد اطلاعات دقيقي از موقعيت و مخفيگاه هاي متهم به دست آورند اما اين شرور خطرناك با علم به تحت تعقيب بودنش از سوي دستگاه هاي قضايي و انتظامي، همواره مخفيگاه هاي خود را تغيير مي داد.

سرانجام پس از تحقيقات گسترده پليسي با انجام يك سري كار اطلاعاتي مخفيگاه متهم شناسايي و هفته گذشته در يك اقدام ضربتي تيمي پليس امنيت عمومي وارد عمل شدند. اما متهم با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ايست پليس از محل متواري شد.

در ادامه عمليات تعقيب و گريز؛ متهم با تهديد سلاح سرد وارد منزل يکي از شهروندان مي شود که در هنگام دستگيري با چاقو به سمت صاحبخانه و ماموران حمله ور مي شود که با شليک گلوله پليس زمين گير مي شود.

سرهنگ حسيني با بيان اينکه متهم 29 ساله به دادسرا معرفي شد، خاطر نشان کرد: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم ، امنيت تلاش خواهد كرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غير قانوني، موجبات برهم زدن نظم عمومي شوند و مردم نيز مي توانند در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را از طريق شماره تلفن 110به پليس اطلاع تا اقدامات قانوني صورت پذيرد.