واکنش پلیس به عملکرد ماموری که سارق نقره فروشی را از پا درآورد
واکنش پلیس به عملکرد ماموری که سارق نقره فروشی را از پا درآورد

رییس پلیس نیشابور از ماموری که با شلیک به سارق مسلح به سلاح سرد در بازار طلافروشان نیشابور، او را از پا در آورده بود، تقدیر کرد و با اعطای پاداش نقدی به ماموران عمل کننده در این عملیات  از همه خبرنگاران که موضوع را منعکس و در راستای آگاهی بخشی به جامعه تلاش کردند […]

IMG14144775رییس پلیس نیشابور از ماموری که با شلیک به سارق مسلح به سلاح سرد در بازار طلافروشان نیشابور، او را از پا در آورده بود، تقدیر کرد و با اعطای پاداش نقدی به ماموران عمل کننده در این عملیات  از همه خبرنگاران که موضوع را منعکس و در راستای آگاهی بخشی به جامعه تلاش کردند تشکر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور همچنین از بازتاب گسترده رسانه اي و موج تقدیر های شهروندان و کسبه خیابان امام از کشته شدن سارق گروگان گیر در نیشابور خبر داد.

چهارشنبه دو هفته قبل در پی ورود به عنف یک سارق مسلح به سلاح سرد به یک مغازه فیروزه و نقره فروشی در بازار طلافروشان جهت سرقت و به گروگان گرفتن شاگرد مغازه، مامورانی که در محل  حاضر شده بودند، در طی یک درگیری سارق مسلح به سلاح سرد را هدف دو گلوله قرار دادند که در پی آن، فرد سارق کشته شد.

فرمانده انتظامی نیشابور تاکید کرده که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و برای حفظ جان شهروندان و مغازه دار در یک اقدام قاطع و ضربتی سارق را پس از بی به توجهی هشدارهای مکرر پلیس بهدف قرار داده اند.

این موضوع با بازتاب های مثبت  گسترده ای در رسانه ها مواجه شد و سرهنگ حسینی اعلام کرد: شهروندان و کسبه محل از این اقدام پلیس ابراز تقدیر و تشکر کرده اند.

لپ تاپ های قاچاق و قرص های غیرمجازی که  به دست ماموران افتاد

فرمانده انتظامی نیشابور اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی این فرماندهی با گزارشی مبنی بر ورود محموله تجهیزات رایانه‌ای قاچاق به یکی از باربری‌های شهر نیشابور موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ سیدحسن حسینی اضافه کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پس از شناسایی انبار و یک سری تحقیقات نامحسوس با اطمینان از دپو کالاهای قاچاق وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از انبار باربری تعداد 15 دستگاه لپ‌تاپ به‌ همراه پنج دستگاه پرینتر فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی 209 میلیون و 350 هزار ریال کشف شد.

حسینی ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران دایره تجسس کلانتری 11 طالقانی با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل یکی از خرده‌فروشان مواد افیونی تعداد سه هزار و 610 عدد انواع قرص‌های غیر مجاز متادون و ترامادول کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این عملیات دو متهم 34 و 47 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

نجات کفش فروشی و درمانگاه از آتش افروز عمدی

آتش عمدی ایجاد شده توسط فرد یا افرادی ناشناس، که با پاشیدن مایعات قابل اشتعال در ورودی درمانگاه و مغازه کفاشی واقع در بلوار فضل اقدام با آتش افروزی کرده بودند، با اعلام به موقع و سرعت عمل آتش نشانان مهار و از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

سرپرست سازمان آتش نشانی درخصوص علت این آتش سوزی گفت: ساعت ۴:٣٠ صبح  فردی با حضور در ایستگاه یک آتش نشانی یک مورد آتش سوزی را به ستاد فرماندهی سازمان اعلام نمود. بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه یک به محل اعزام شدند و در همان لحظات اولیه با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده دستی آب و گاز آتش را خاموش کردند.

از انگیزه این آتش افروزی و عاملان آن اطلاعی در دست نیست.