400 معلم «چندپایه» در نیشابور نیازمند نگاه ویژه مسئولان اند
400 معلم «چندپایه» در نیشابور نیازمند نگاه ویژه مسئولان اند

معاون استاندار و فرماندار نیشابور: 400 معلم «چندپایه» در نیشابور نیازمند نگاه ویژه مسئولان اند میرعلمدار – معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور گفت: اگر شرایط خوبی را برای معلمین چند پایه فراهم کنیم قطعا سطح آموزشی بالا می رود در غیر این صورت حتی با ساخت ده ها مرکز آموزشی نمی توانیم به نتیجه […]

معاون استاندار و فرماندار نیشابور:

400 معلم «چندپایه» در نیشابور نیازمند نگاه ویژه مسئولان اند

میرعلمدار – معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور گفت: اگر شرایط خوبی را برای معلمین چند پایه فراهم کنیم قطعا سطح آموزشی بالا می رود در غیر این صورت حتی با ساخت ده ها مرکز آموزشی نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

غلامحسین مظفری در آیین افتتاحیه همایش مدرسان منتخب کلاسهای چند پایه کشور در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار کرد: با توجه به آماری که در نیشابور وجود دارد 400 کلاس چند پایه داریم و من از جناب آقای دیمه ور معاون ابتدائی وزیرآموزش وپرورش خواستار یک نگاه ویژه به فرهنگیان مخصوصا به معلمین چند پایه هستم چون سختی بسیار زیادی را تحمل می کنند.

مظفری خاطرنشان کرد: در ایام گذشته اتفاقات بزرگی در نیشابور رخ داده و مهم ترین آن این است که از 32 دانشگاه موجوددر جهان 27 تا در نیشابور موجود بوده است وخوشبختانه نیشابور دارای ویژگی های خاصی است که اولین پایتخت ایران بعد اسلام می باشد.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اسلامی یادآورشد: ما 80 نفر آزاده فرهنگی در نیشابورداریم و این نشان دهنده این است که مردم دین خود را به نظام و انقلاب خوب نشان داده اند.

وی تصریح کرد:همکاران ما در نیشابور در حوزه آموزش و پرورش نقش خود را بسیار عالی ایفا کرده اند.

معاون ابتدائی وزیرآموزش و پرورش نیز در افتتاحیه همایش گفت: زمانی توسعه به صورت پایدار اتفاق خواهد افتاد که آموزش و یادگیری محور اصلی تمام برنامه های توسعه ای قرار بگیرداگر ما درک و بینش پیدا نکنیم باید نگران این باشیم که به شغل مان مثل یک شغل معمولی نگاه کنیم.

محمد دیمه ور افزود:در حال حاضر آموزش و یادگیری ابزار فقر زدایی هست در واقع آموزش و پرورش در جایگاه نخست قرار دارد و درهر کشوری اگر در صنعت و هر مسئله دیگری رشد کرده تنها دلیلش نگاه ویژه به آموزش و پرورش است.

معاون ابتدائی وزیرآموزش وپرورش خاطرنشان کرد: کلاس های چند پایه یک ضرورت اجتناب ناپذیر و در عین حال یک فرصت مغتنم است. به طوری که ما در شهر تهران در حوزه حومه ما 22 مدرسه چند پایه داریم.

این مقام مسوول یادآورشد:کلاسهای چند پایه بدلیل کاهش جمعیت در حال افزایش است و تعداد دانش آموزان کم می شود و دانش آموزان چند پایه در قبال دانش آموزان معمولی تقویت علمی بالاتری هستند به شرطی که به آنها نگاه درستی شود.

وی اعلام کرد:آیین نامه کلاس های چند پایه تصویب شده است و هیچ کلاس چند پایه ای نباید بیش از 15 نفر باشد و بیش از 3 پایه باشد ومعلم راهنما در شیوه نامه جدید لحاظ شده و از اول مهر در کشور اجرایی می شود.

همایش مدرسان منتخب کلاس های چند پایه کشور ، با شعار«تسهیل گران ،نوآوران ،رهبران آموزشی » به مدت سه روز از 26 لغایت 28 مرداد94 در نیشابور برگزار شد.