با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت
با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت

با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت: حسين سراج جاي خود را به باباپور داد از ورود افراد غير متخصص به اداره صنعت نيشابور ممانعت مي کنيم به دلايل خاص تعيين مدير جديد تا کنون طول کشيد احسان سليماني/ مراسم تکريم و معارفه رئيس نمايندگي اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فيروزه با حضور […]

با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت:

حسين سراج جاي خود را به باباپور داد

از ورود افراد غير متخصص به اداره صنعت نيشابور ممانعت مي کنيم

به دلايل خاص تعيين مدير جديد تا کنون طول کشيد

احسان سليماني/ مراسم تکريم و معارفه رئيس نمايندگي اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فيروزه با حضور معاون اين سازمان و در جمع فرماندار و مديران شهرستان برگزار شد.

معاون برنامه‌ريزي، توسعه مديريت و منابع انساني سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي در اين جلسه که در محل سالن جلسات فرمانداري فيروزه برپا شد؛ با اشاره به تازه تأسيس بودن شهرستان فيروزه اظهار داشت: نمايندگي سازمان در اين شهرستان تحت سرپرستي نيشابور بود و برخي از وظايف مربوط به ديگر نهادها از قبيل تعزيرات حکومتي و شرکت غله نيز توسط اين نمايندگي صورت مي گرفت که اميدواريم با همکاري ساير دستگاه ها اين مشکلات سريعتر مرتفع شود.

ناصر شعربافيان گفت: مدت زيادي بود در پي تعيين مدير جديد براي فيروزه بوديم که به دلايل خاص اين زمان طول کشيد و با پيگيري هاي فرماندار امروزبه نتيجه رسيد. ما يکي از بهترين مديرانمان خواستيم قبول مسئوليت کند، البته حکم مدير کنوني فعلا سرپرست مي باشد که پس ازطي مراحل اداري لازم به رياست نمايندگي فيروزه تبديل مي شود.

وي با اشاره به مسئوليت زيادي که بر عهده مديران است، افزود: مديران بايد 24 ساعته در خدمت دولت و سازمان باشند و خاموش بودن گوشي براي يک مدير معنا ندارد. وزير صنعت دستور داده هر حادثه اي که در هر يک از واحدهاي صنعتي کشور رخ داد، مي بايست ظرف يک ساعت گزارش آن روي ميز کار وي باشد و اين به معني است که ما در کار شب و روز
نمي شناسيم.

شعربافيان يادآور شد: کاري فشرده براي هر يک از شهرستان هاي استان سند توسعه حوزه صنعت، معدن وتجارت را تدوين کرده ايم و رئيس سازمان به همراه معاونان به صورت مرتب و پيوسته از شهرهاي استان بازديد و کسب اطلاع مي کنند.

در اين جلسه حسين سراج مدير سابق نمايندگي صنعت و معدن فيروزه به ارائه گزارشي از دوران مسئوليت خود پرداخت و حوزه مديريت خود را با توجه به اهميت دو حوزه صنعت و بازرگاني در اقتصاد کشور، عرصه اي گسترده و دشوار عنوان کرد.

قنبرعلي باباپور باغان سرپرست جديد نمايندگي صنعت، معدن و تجارت فيروزه با 44 سال سن نيز در اظهارات کوتاهي ابراز اميدواري کرد با ساير دستگاه ها بتواند وظايف محوله را در راستاي توسعه شهرستان به خوبي به سرانجام برساند.

گفتني است: وي 44 ساله است و 18 سال سابقه کار دارد که پيش از اين 7 سال در سرخس و 6 سال در محولات عهده دار مسئوليت بوده است.

در پايان اين مراسم معاون سازمان در گفتگو با خيام نامه در خصوص اين که علي رغم جايگاه ويژه نيشابور در عرصه صنعت و اقتصاد استان پس از مشهد و به رغم آن که اغلب ادارات شهرستان به معاونت اداره کل استان ارتقاء يافته اند؛ چرا سال هاست اداره صنعت، معدن و تجارت در نيشابور نه تنها ارتقاء نيافته بلکه حتي مديريت آن نيز به صورت سرپرستي اداره مي شود؛ چنين پاسخ داد: به دليل آنکه آقاي سراج نيروي شرکت شهرک صنعتي مي باشد و از سوي در آن جا پست مديريت دارد، نيم تواند به لحاظ اداري و قانوني دو پست مديريت داشته باشد و از اين رو در نيشابور به عنوان سرپرست خدمت مي کند.

شعربافيان پيرامون موضوع ارتقاء اداره نيز افزود: چارت سازماني ما متمرکز است و زماني که موضوع ارتقاء ادارات ابلاغ شد، اين موضوع در مجموعه ما تصويب نشد و ادارات شهرستان هاي سازمان ما در سطح اداره ديده شدند نه معاونت اداره کل، از اين رو همچنان نيشابور هم به عنوان اداره و نه معاونت اداره مي شود.