توقيف اموال يک مؤسسه مالي اعتباري قبل از فروش
توقيف اموال يک مؤسسه مالي اعتباري قبل از فروش

توقيف اموال يک مؤسسه مالي اعتباري قبل از فروش 7 ميليارد تومان لوازم و دستگاههاي متعلق به هئيت مديره يک مؤسسه مالي و اعتباري که شايعات پيرامون وضعيت ادامه کار آن باعث چندين مورد تجمع و سرگرداني مردم در ماه هاي اخير در مقابل شعب آن مؤسسه شده است، توقيف شد. به گفته فرمانده پليس […]

توقيف اموال يک مؤسسه مالي اعتباري قبل از فروش

7 ميليارد تومان لوازم و دستگاههاي متعلق به هئيت مديره يک مؤسسه مالي و اعتباري که شايعات پيرامون وضعيت ادامه کار آن باعث چندين مورد تجمع و سرگرداني مردم در ماه هاي اخير در مقابل شعب آن مؤسسه شده است، توقيف شد.

به گفته فرمانده پليس شهرستان نيشابور سه شنبه شب گذشته کليه دستگاه ها و ماشين آلات يک معدن که متعلق به هيئت مديره مؤسسه مالي و اعتباري مذکور، که در حال انتقال از مشهد به نيشابور با هدف جلوگيري از توقيف آنها توسط دادستاني در مشهد بوده است، از سوي پليس نيشابور توقيف شد.

سرهنگ حسيني به خبرنگار خيام نامه گفت: در تحقيقات تکميلي مشخص گرديد که تعداد سي و هفت دستگاه يک «معدن سنگ» شامل: ژنراتور بزرگ ديزلي، دستگاه کوه برش، ژنراتور برق، دستگاه کنترل ولتاژ برق و غيره که متعلق به يکي از اعضاي هيئت مديره اين مؤسسه مالي و اعتباري در مشهد مي باشد، به ارزش بيش از 70 ميليارد ريال جهت جلوگيري از توقيف اموال با سه دستگاه تريلي به نيشابور انتقال داده شده است.

رئيس پليس با بيان اينکه اين مؤسسه بدهکار قصد فروش اموال مزبور را در شهرستان ديگري داشته اند، افزود: با دريافت خبر اختفاي اين اموال در نيشابور ، مأموران پليس امنيت عمومي شهرستان با يک سري تحقيقات ميداني محل اختفاي اموال را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي، در اقدامي غافل گيرانه نيمه شب سه شنبه 29 ارديبهشت ماه، کليه اين وسايل را توقيف کردند.

پرونده تشکيل شده جهت تحقيقات تکميلي در اختيار مقام قضايي قرار گرفته است.