در خبرها نیامده بود
در خبرها نیامده بود

در خبرها نیامده بود که: فرماندار سابق فیروزه برای چندمین بار پس از برکناری، در روستاهای این شهرستان حضور یافت. به گزارش منابع محلی خیام نامه حاجی زاده که چند ماه قبل از سمت خود برکنار شده است گویا از شوق خدمت!! حاضر به رها کردن مردم محروم این منطقه نیست و با کمک برخی […]

در خبرها نیامده بود که:

فرماندار سابق فیروزه برای چندمین بار پس از برکناری، در روستاهای این شهرستان حضور یافت. به گزارش منابع محلی خیام نامه حاجی زاده که چند ماه قبل از سمت خود برکنار شده است گویا از شوق خدمت!! حاضر به رها کردن مردم محروم این منطقه نیست و با کمک برخی سمپادها هر از چند گاهی در این «حوزه» جولان می دهد. گفتنی است این فرد که نزدیک به جبهه ی پایداری است آخرین بار در جشن میلاد حضرت علی در روستای نصرآباد حضور یافت و در سخنانی به رییس جمهور به خاطر سخنانش در «جمع فرماندهان نیروی انتظامی» سخت تاخت.مجری مراسم هم وی را کاندیدای احتمالی!! مجلس دانست. نکته ی مهمتر این که امام جمعه ی فیروزه هم در این مراسم وی را همراهی می کرد.

در خبرها نیامده بود که:

در ماههای پایانی عمر مجلس، گویا قرار است مدیریت اجرایی نیشابور و فیروزه گروگان آقایان نماینده ای باشد که پس از سه سال دوباره به یاد مردم افتاده اند تا حد اقل تا انتخابات دل ربایی کنند. این حضرات نرمک نرمک مجلس را رها خواهند کرد و از آنجا که «سخت شیفته ی خدمت» به مردمند! از همه جا سرک خواهند کشید که البته به نظر می رسد تا اینجا اشکالی ندارد. قسمت تراژدیک این قصه آنجاست که حضرات دوست دارند مسئولین شهرستان همه چیز را رها کنند و بر خلاف منطق در خدمت آنان به «روستاگردی» و «محفل گردانی» روی آورند. شاید این هم روش «نوی» برای خدمت به مردم است، کاش هر سال انتخابات بود.

در خبرها نیامده بود که:

صدور حکم«حسینی» به عنوان شهردار نیشابور در حال طی کردن مراحل اداری خود در حوزه ی وزارت کشور است. گویا علاوه بر این حوزه، مقام های امنیتی نیز در این خصوص باید اظهار نظر کنند که سبب طولانی شدن نتیجه گیری خواهد شد.