هم اندیشی بزرگ‌ترین نیروگاه سیکل ترکیبی شرق کشور با دانشگاه آزاد
هم اندیشی بزرگ‌ترین نیروگاه سیکل ترکیبی شرق کشور با دانشگاه آزاد

  اولین جلسه هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با نیروگاه سیکل ترکیبی خیام نیشابور با هدف بررسی طرح‌های حوزه برق و چگونگی مشارکت واحد نیشابور در محل این نیروگاه برگزار گردید. در ابتدای این جلسه که با هدف بررسی طرح‌های حوزه برق و چگونگی مشارکت واحد نیشابور در اجرای آن در محل این […]

 

اولین جلسه هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با نیروگاه سیکل ترکیبی خیام نیشابور با هدف بررسی طرح‌های حوزه برق و چگونگی مشارکت واحد نیشابور در محل این نیروگاه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که با هدف بررسی طرح‌های حوزه برق و چگونگی مشارکت واحد نیشابور در اجرای آن در محل این نیروگاه با حضور اعضای هیأت علمی چهار گروه آموزشی برگزار شد، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه‌های سیکل ترکیبی خیام گفت: این نیروگاه به عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه سیکل ترکیبی شرق کشور در حال فعالیت است.

مهندس قریشی ادامه داد: این نیروگاه از همکاری علمی و فنی در اجرای طرح‌های مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در جهت رفع مشکلات حوزه برق پشتیبانی و حمایت می‌کند.

وی ادامه افزود: همچنین آمادگی پذیرش کارآموز، همکاری در پایان نامه‌های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکترا و بازدید علمی دانشجویان را داریم و از آن استقبال می‌کنیم.

معاون پژوهشی واحد نیشابور ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: با وجود هیأت علمی کارآمد، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های نمونه و دانشجویان با رشته‌های مرتبط آماده همکاری در جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک می‌باشیم.

در پایان جلسه مقرر گردید طی نشت آتی در واحد نیشابور، ضمن بازید از امکانات این واحد، طرح‌های مشترک مشخص شود تا کارهای اجرایی در این خصوص انجام پذیرد.