دستگیری سارق قطعات خودرو
دستگیری سارق قطعات خودرو

  فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پلیس آگاهی شهرستان با دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو پرده از 18 فقره سرقت برداشت. سید حسن حسینی اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت قطعات خودرو در نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. حسینی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی […]

 

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پلیس آگاهی شهرستان با دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو پرده از 18 فقره سرقت برداشت.

سید حسن حسینی اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت قطعات خودرو در نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

حسینی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با شناسایی مناطق آسیب‌پذیر حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های خلوت شهر سارقی را در حال سرقت از داخل خودرو در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان این مطلب که متهم 27 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به 18 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: با اعتراف متهم ماموران دایره مبارزه با سرقت پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهم 16 عنوان مدرک از قبیل کارت ملی، عابر بانک و کارت خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

حسینی از شهروندان خواست تا خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اموال و اشیای قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری و تردد مشکوک اطراف خودروها را به پلیس 110 اطلاع دهند.