سو استفاده کننده از تصاویر خصوصی زن جوان به دام افتاد
سو استفاده کننده از تصاویر خصوصی زن جوان به دام افتاد

  پلیس سایبری شهرستان نیشابور خراسان رضوی دو جوانی كه با تهدید انتشار تصاویر خصوصی قصد اخاذی از یك شهروند را داشتند ظرف 24 ساعت شناسایی و دستگیر كرد. به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت:چندی پیش خانمی جوان با ارائه شکوائیه ای به کلانتری 12 […]

 

پلیس سایبری شهرستان نیشابور خراسان رضوی دو جوانی كه با تهدید انتشار تصاویر خصوصی قصد اخاذی از یك شهروند را داشتند ظرف 24 ساعت شناسایی و دستگیر كرد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت:چندی پیش خانمی جوان با ارائه شکوائیه ای به کلانتری 12 جمهوری اعلام داشت، مدتی قبل عکس های خصوصی و شخصی خود را در یکی از شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که متاسفانه تصاویر توسط فردی سودجو كپی و با تهدید و اخاذی قصد انتشار آن ها را دارد.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود:ماموران كلانتری پس از یك سری تحقیقات فنی یكی از متهمان را در كمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر كردند.

متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهارداشت:چند ماه پیش،با کمک دوستم تصاویر خصوصی شاكی را به قصد اخاذی از یكی از شبكه های اجتماعی كپی و اقدام به اخاذی از وی كردیم.

سرهنگ حسینی با اشاره به دستگیری همدست متهم خاطر نشان كرد:متهمان پس از بازجویی های تكمیلی با تشكیل پرونده راهی دادسرا شدند.