وزیر اطلاعات دولت سابق در نیشابور
وزیر اطلاعات دولت سابق در نیشابور

وزیر اطلاعات دولت سابق در نیشابور: از دلواپسی مان ناراحت نیستیم مردم نباید به مذاکرات امیدوار باشند حیدرمصلحی وزیر اطلاعات دولت پیشین در یادواره 33شهید روستای سلیمانی سپهر ضمن عادی خواندن روند مذاکرات در دولت روحانی گفت: مذاکرات حرکتی طبیعی است که نباید آن را بزرگ کنیم،10 سال است که مشغول مذاکره هستیم.همان طور که […]

وزیر اطلاعات دولت سابق در نیشابور:

از دلواپسی مان ناراحت نیستیم

مردم نباید به مذاکرات امیدوار باشند

حیدرمصلحی وزیر اطلاعات دولت پیشین در یادواره 33شهید روستای سلیمانی سپهر ضمن عادی خواندن روند مذاکرات در دولت روحانی گفت: مذاکرات حرکتی طبیعی است که نباید آن را بزرگ کنیم،10 سال است که مشغول مذاکره هستیم.همان طور که از صدر اسلام هم مذاکره بوده و چیز جدیدی نیست.

وی افزود: اگر دلواپسیم، ناراحت نباشیم بلکه باید از این ناراحتی بهره ببریم. در مذاکرات چرا می پذیریم در موقعیتی مذاکره کنیم که دشمن بالای سر ما یک فضای تهدید به وجود آورده است؟

مصلحی رها کردن مذاکرات را جسارت خواند و گفت: چرا به خود اجازه نمی دهیم جسارت به خرج دهیم؟

مصلحی سخنران ویژه این یادواره با خطاب قرار دادن مردم گفت: امیدوار نباشید که از مذاکرات چیزی در بیاید، همان طور که طرفداران مذاکرات هم اعتراف کرده اند: امید نداشته باشید که با مذاکرات و توافقات مشکلات اقتصادی رفع می شود، چرا که مشکلات اقتصادی ربطی به تحریم ها ندارد و به مشکلات مدیریتی برمی گردد.