تجمع «سلاخان»کشتارگاه شهرداري مقابل شوراي شهر
تجمع «سلاخان»کشتارگاه شهرداري مقابل شوراي شهر

کارد سلاخان نيشابور به استخوان رسيد…. تجمع «سلاخان»کشتارگاه شهرداري مقابل شوراي شهر ده ها نفر از «سلاخان»کشتارگاه نيمه صنعتي متعلق به شهرداري نيشابور در اعتراض به آنچه بي توجهي مسئولان به «حقوق»خود مي دانستند مقابل شوراي شهر تجمع کردند. اين افراد که به همراه خانواده هاي خود در اين تجمع اعتراضي حضور يافته بودند خواستار […]

کارد سلاخان نيشابور به استخوان رسيد….

تجمع «سلاخان»کشتارگاه شهرداري مقابل شوراي شهر

ده ها نفر از «سلاخان»کشتارگاه نيمه صنعتي متعلق به شهرداري نيشابور در اعتراض به آنچه بي توجهي مسئولان به «حقوق»خود مي دانستند مقابل شوراي شهر تجمع کردند. اين افراد که به همراه خانواده هاي خود در اين تجمع اعتراضي حضور يافته بودند خواستار رسيدگي «فوري» مسئولان شهرداري به مشکلات خود شدند. تجمع کنندگان مدعي بودند پس از سال ها کار، شهرداري در سال 1394 در مزايده اي پر حرف و حديث،در حالي بهره برداري از کشتارگاه را به بخش خصوصي واگذار نموده است که بهره بردار بدون توجه به سوابق طولاني ما، اقدام به استخدام افراد جديدي از جمله از مشهد نموده است.

براساس گزارش بازرسي هاي تامين اجتماعي، اين افراد عمدتا داراي سوابق طولاني کار در اين کشتارگاه هستند و حتي بر اساس نامه ي مورخه ي 10/2/94 اداره ي دامپزشکي و دستور سرپرست شهرداري تعداد سلاخان فعال بايد از 8نفر به 16 نفر افزايش مي يافت که با تصميم بهره بردار همه ي آن ها اخراج شدند.

کشتارگاه نيمه صنعتي شهرداري نيشابور که در سال 1376 در جنوب نيشابور فعاليت خود را آغاز نموده است واز مشکلات گوناگون مديريتي و بهداشتي رنج مي برد تا آن جا که برخي از اعضاي شوراي شهر در ماه هاي پاياني سال گذشته از وضعيت بهداشتي آن ابراز نگراني نموده بودند.