تشويق نونهالان نيشابور به ورزش: «در حد تيم ملي»!
تشويق نونهالان نيشابور به ورزش: «در حد تيم ملي»!

درخشش شناگران نيشابوري و بي اعتنايي اداره ورزش تيم ملي شناي نونهالان جمهوري اسلامي که در مساباقت جام کودک که در ترکيه برگزار شده بود در مجموع به مقام سوم جهان دست پيدا کرد. در اين مسابقات که در شهر قونيه برگزار شده بود و آسيايي اروپايي است، 23 کشور شرکت کرده بودند و تيم […]

درخشش شناگران نيشابوري و بي اعتنايي اداره ورزش

تيم ملي شناي نونهالان جمهوري اسلامي که در مساباقت جام کودک که در ترکيه برگزار شده بود در مجموع به مقام سوم جهان دست پيدا کرد.

در اين مسابقات که در شهر قونيه برگزار شده بود و آسيايي اروپايي است، 23 کشور شرکت کرده بودند و تيم ملي نونهالان ايران با 4 اصفهاني و 1 تهراني و 3 خراساني، که دو نفر آن ها نونهالان مستعد نيشابوري بودند، در اين مسابقات شرکت کرده بود.

ضمنا در اين دوره از مسابقات جام کودک، تنها مدال طلاي ايران را «محمد قائمي»، شناتگر همشهري مان به دست آورد و بقيه ي کاروان به نقره و برنز اکتفا کردند. محمد قائمي در ماده 50 متر کرال پشت و 100 متر کرال پشت دو طلا را براي کاروان ايران به ارمغان آورد. حسن صديقي نيز در ماده پروانه به مقام چهارم بسنده کرد.

اين را هم اضافه کنيم که تمام کارهاي مربوط به آموزش شناگران توسط مربيان آموزش و پرورش بوده و اداره ورزش و جوانان قدم خاصي براي اين عزيزان برنداشته است. در صورتي که علي القاعده مي بايست تمام امور ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات آزاد را اداره ورزش شهر انجام مي داد.

جاي تاسف بيش تر اين که در مراسم استقبال از اين عزيزان فقط چند نفر از خانواده هاي شان حاضر بوده و براي اداره اهميت نداشته که دو نونهال بهترين عنوان هاي جهاني را آورده اند. تشويق به ورزش براي نوجوانان و نونهالان مان، «در حد تيم ملي»!

سید مسعود موسوی تبار