درخبر ها نیامده بود که :
درخبر ها نیامده بود که :

در خبرها نيامده بود که: ريخت و پاش هاي«موسسه ي فرهنگي، فرهنگ شهر فيروزه اي» متعلق به برادر يکي از نمايندگان مجلس، همچنان ادامه دارد. در جديدترين ورژن تبليغات زودرس انتخاباتي ، پس از «همايش همسران نارنجي پوش» با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و توزيع يک وانت ساعت و در ادامه ي استفاده از […]

در خبرها نيامده بود که: ريخت و پاش هاي«موسسه ي فرهنگي، فرهنگ شهر فيروزه اي» متعلق به برادر يکي از نمايندگان مجلس، همچنان ادامه دارد. در جديدترين ورژن تبليغات زودرس انتخاباتي ، پس از «همايش همسران نارنجي پوش» با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و توزيع يک وانت ساعت و در ادامه ي استفاده از فضاهاي عمومي و دولتي براي اهداف انتخاباتي؛ اين بار نوبت به برگزاري مسابقات قرآني دانش آموزي رسيد و در بنرهاي گوناگون چاپ شده ويژه ي اين مراسم در کنار عنوان« ستاد برگزاري مسابقات»نام«موسسه ي فرهنگ شهر فيروزه اي» نيز به چشم مي خورد.از چگونگي حضور اين موسسه در اين مسابقات و مبلغ احتمالي پرداخت شده و يا نشده ، خبر دقيقي در دسترس نيست اما آنچه مسلم است اقدام مسئولين در درج نام اين موسسه در فضاي برگزاري مسابقات ، مي تواند از مصاديق«استفاده از امکانات دولتي»براي تبليغات انتخاباتي آن هم از نوع زودرس باشد.

در خبرها نيامده بود که: چند تن از اعضاي شورا که گويا تحت فشار افکار عمومي و شانس اندک انتخاب شدن خود ويا گزينه ي مورد نظرخود به عنوان شهردار؛ ناچار به همراهي با بقيه شدند! گويا از فرداي روز انتخاب شهردار جديد، رايزني هاي گسترده اي را براي «عدم صدور مجوز وزارت کشور» براي حضور حسيني در سمت شهردار نيشابور آغاز کرده اند.

در خبرها نيامده بود که: در پي اقدامات غير قانوني ،خلاف عرف و اخلاق سرپرست شهرداري در عزل و نصب هاي گسترده از جمله برکناري رييس سازمان اتوبوسراني؛ گويا برخي مقامات استانداري نسبت به اين رفتارها و به ويژه برکناري رييس سازمان اتوبوسراني مخالفت کرده و اين تصميم بتويي را وتو کرده اند.

در خبرها نيامده بود که: کارمند يکي از سازمان ها در هفته ي گذشته در اقدامي غير قانوني اقدام به تصرف و ديوار کشي زمين متعلق به شرکت تعاوني مسکن فرهنگيان نموده است. گفته مي شود تعاوني مسکن فرهنگيان سند ششدانگ و پروانه ي ساخت اين زمين را در اختيار دارد و حتي شناژ بندي اوليه در جهت ساخت و ساز را هم انجام داده است. شکايت اين تعاوني به مراجع قانوني جهت رفع اين تصرف غير قانوني، در جريان است.