حمله يک سردار سپاه به اصلاح طلبان و خیام نامه
حمله يک سردار سپاه به اصلاح طلبان و خیام نامه

در جلسه رسمي شوراي اداري شهرستان  نیشابور اتفاق افتاد: حمله يک سردار سپاه به اصلاح طلبان و خیام نامه فرمانده تيپ زرهي امام رضا(ع) نيشابور در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان در سال92 در اظهاراتي کم سابقه نشريه خيام نامه را به توهين به ارزش ها، تخريب مديران باقيمانده از دولت احمدي نژاد، سياه نمايي […]

در جلسه رسمي شوراي اداري شهرستان  نیشابور اتفاق افتاد:

حمله يک سردار سپاه به اصلاح طلبان و خیام نامه

فرمانده تيپ زرهي امام رضا(ع) نيشابور در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان در سال92 در اظهاراتي کم سابقه نشريه خيام نامه را به توهين به ارزش ها، تخريب مديران باقيمانده از دولت احمدي نژاد، سياه نمايي اقدامات دولت گذشته وترويج فساد متهم کرد و از حضور اصلاح طلبان در فعاليت هاي انتخابات رياست جمهوري گذشته و برنامه ريزي آنان براي انتخابات مجلس و خبرگان آينده با عنوان تداوم فعاليت هاي زالوگونه اين جريان نام برد.

به گزارش خبرنگار خيام نامه، سردار قاجاريان ، از سياست هاي فرهنگي دولت روحاني نيز به شدت انتقاد کرده و با «حسن علي بقال» خواندن علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد دولت حسن روحاني، برگزاري کنسرت موسيقي در شهرستان هاي مختلف و از جمله نيشابور را توهين به ارزش هاي اسلامي و انقلاب دانست.

وي با بيان اين که در اين نشريه کساني هستند که به گفته او خبيث تر از آنها نمي شناسد، «خيام نامه» را ادامه دهنده خط تخريب دولت قبلي و فرمانداران و ـ به گفته وي ـ نمايندگان اصولگرا و يا سالم فعلي ارزيابي کرد.

سرتيپ دوم پاسدار، محسن قاجاريان، در جلسه شوراي اداري شهرستان که در هفته پاياني اسفندماه گذشته در محل سالن شهيدعابد فرمانداري نيشابوربرگزار شد و به موضوع آمادگي ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان و جمع بندي عملکرد ادارات در سال 92 اختصاص داشت، با اشاره به حضور جناح هاي مختلف در انتخابات رياست جمهوري گذشته بيان کرد: اصلاح طلبان و اين فتنه گران که ديدند در نزد مردم جايگاهي ندارند و کورسويي را هم که براي شان ايجاد شده، دارند از دست مي دهند، با يک مانور سياسي پشت سر آقاي روحاني قرار گرفتند و افرادي هم که ادعاي اصولگرايي دارند؛ متاسفانه ديديم که چطور عمل کردند. تا اين که به هر حال منتخب مردم مشخص شد و حالا اصلاح طلب ها مي خواهند از موفقيت هاي دولت روحاني استفاده کنند در حالي که روحاني را هم قبول ندارند.

وي در ادامه تحليل سياسي خود از فضاي کشور افزود: خط مشي اي که الان دارند اين است که خاتمي و يک عده از رهبران اينها تصميم دارند مجلس آينده را به دست بگيرند و از آن بزرگتر: براي انتخابات خبرگان برنامه دارند.

به گفته اين فرمانده ارشد سپاه شهرستان، برنامه اصلاح طلبان تخريب نماينده هاي فعلي است و اين که در هر جايي نماينده هاي «اصولگرا» يا افراد «سالم» روي کار هستند، بايد تخريب شوند. (در مورد) فرمانداران و مسئولان ديگر دولت قبلي و موفقيت هاي دولت قبل سياه نمايي مي کنند و ايجاد جو نارضايتي در جامعه، سياست اين ها است.

فرمانده تيپ زرهي 21امام رضا(ع) ادامه داد: حرکت سخيفي در يکي از اين هفته نامه ها شروع شده و به تخريب فرماندار نيشابور مي پردازد و عنوان مي کند که اين آقا فرهنگي نيست و مخالف فرهنگ است و (با انتشار) يکي دو نامه سرگشاده هنرمندان به رييس جمهور و يا جريان شوراي شهر فيروزه و… بزرگنمايي مشکلات و کمبودها شروع به سياه نمايي کردند. اينها از موش هاي فيروزه هم براي تخريب فرماندار آن شهرستان نگذشتند.

وي با افزود: شما ببينيد که از وقتي اين آقاي «حسن علي بقال» وزير ارشاد شده در شهرهاي مختلف کنسرت هاي موسيقي برگزار شده و در نيشابور، قوچان، شيروان، سبزوار و بجنورد چنان اقداماتي کردند و چنان افتضاحاتي کردند و حرکت هايي که ترويج بي بندوباري کردند. آيا درست است که در شهر نيشابور با 2300 شهيد و با وجود اين همه روحاني و با اين تاريخ ولايتمداري، در اين شهر با اين فضاي معنوي، درست است که کنسرتي انجام بشود و توهين به همه چيز بشود؟

سردار قاجاريان که همزمان با اوج گرفتن صدايش، انتقادات اش از برگزاري کنسرت را به انتقاد از خيام نامه مرتبط مي نمود، ادامه داد: در شب شهادت شهيد شوشتري کنسرت برگزار شد و کلاهبرداري کردند و فاتحه خواندند به همه چيز! حالا اين هفته نامه چه مي گويد؟ اين ها کي هستند؟ چرا يک نفر نيامد بگويد: «آقاي شوراي تامين! آقاي سپاهي، که مرض به آن درجه هايي بخورد که گذاشته اي روي شانه ات! اين چه اتفاقي بود که افتاد؟» چرا يک نفر به اين هفته نامه اعتراض نکرد؟

وي که براي چندمين بار در اين جلسه، از فرمانداران بازمانده از دولت پيشين دفاع و از تخريب آنها اظهار نگراني مي نمود، افزود: حالا هم مدام ادامه مي دهند، چون خط همان خطي است که «فرماندارها» بايد تخريب شوند.

قاجاريان افزود: در اين هفته نامه دوسه نفر هستند که من به خبيثي اينها در اين شهر نمي شناسم. سابقه توهين شان به شهدا را دارم. کساني را که خيانت شان در زمان امام مشخص بود، در زمان بني صدر مشخص بود، در زمان ـ خدا نيامرزد! ـ بازرگان، مشخص بود، عکس آن ها را مي اندازند. يکي شان که به خاطر پايين آوردن عکس شهدا در آموزش و پرورش زبرخان پيگيري کردند و توسط ملعون ترين روحاني اين شهر پيگيري کرد و مدير نمونه اعلام شد.

اين فرمانده سپاه ضمن اظهارات غير مستند و خالي از واقعيت ديگري، اتهام کذب ديگري را نيز به خيام نامه نسبت داده و گفت: آن دو تا خبيث ديگرشان را برويد ببينيد؛ يکي شان در غائله خرو (اشاره به وقايع مربوط به ارتقاي بخش زبرخان در سال 1383) و اعتراضات براي شهرستان شدن، آنجا بود. من هم آنجا بودم و ديدم يک خبرنگاري که براي اين ها کار مي کند، آنجا پشت ماشيني نشسته گزارش مي نويسد، از او مجوز خواستم و او گفت نمي دانستم بايد مجوز بگيرم. رفتم ديدم در اين نامه اش نوشته بود: «برخورد بسيجيان با مردم با چماق!» در حالي که به وا… اگر يک بسيجي در ماجراي خرو پايش به آنجا رسيده بود! ولي بناي اين ها اين بود که تخريب کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان اش اضافه کرد: ما مخالف نيستيم که مديران جابه جا بشوند. جابه جايي استانداران و اينها حق هر دولتي است. طبيعي هم هست. اصولگرا بيايد از آن طرف چپه مي کند؛ اصلاح طلب بيايد از اين طرف چپه مي کند. اين ها همه فقط شعار مردم را دارند. اين ها نان مي خورند از توي شعارهاي شان. به ما هم ربطي ندارد. ولي اين که تخريب کنيم و اين طور برخورد کنيم شايسته نيست.

وي در پايان اظهارات اش از نمايندگان نيشابور خواست که بيش تر پيگير مسايل مردم باشند ارتباط خود را با مردم نزديک تر کنند و دنبال مسايل شهرستان باشند و انسجام خود را حفظ کنند. چرا که به گفته او، يک عده خنّاس در کمين هستند.