حوادث نیشابور (228)
حوادث نیشابور (228)

دستگیری سارق حرفه ای قطعات داخل خودروها ماموران کلانتری 13قدس شهرستان نیشابور سارق حرفه ای اقلام داخل خودرو را با 15فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت:در پی چند فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده شهرک ها،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس این فرماندهی […]

دستگیری سارق حرفه ای قطعات داخل خودروها

ماموران کلانتری 13قدس شهرستان نیشابور سارق حرفه ای اقلام داخل خودرو را با 15فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت:در پی چند فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده شهرک ها،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران پس از بررسی نحوه سرقت ها به یک نفر سارق سابقه دار مظنون که با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی مدارک شناسایی، 15دستگاه گوشی تلفن همراه، رادیو ضبط و … کشف شد.

وی گفت:متهم سابقه دار 25ساله در مقابل ادله و مستندات پلیس به 15فقره سرقت قطعات داخل و مدارک شناسایی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خاتمه از شهروندان خواست: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد در خودروها خودداری کنند و هرگونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110اطلاع دهند.

رد رشوه

مامور پلیس وظیفه شناس شهرستان نیشابور یک میلیون ریال رشوه راکب موتور سیکلت را رد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت:طرح تشدید مبارزه با موتور سیکلت سواران متخلف آغاز شد و در اجرای این طرح موتور سیکلت های مزاحم و فاقد مدارک توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سید حسن حسینی با اشاره به رد رشوه توسط مامور قانون گفت:یک دستگاه موتور سیکلت بدلیل مزاحمت و عدم همراه داشتن مدارک متوقف و راکب آن برای فرار از اجرای قانون پیشنهاد رشوه یکمیلیون ریالی کرده بود که با اقدام به موقع پلیس قانون مدار ضمن رد رشوه مبلغ پیشنهادی در پرونده ثبت و ضبط شد.

یک کشته و 9 مصدوم به خاطر یک بی احتیاطی

تصادف سمند با خودرو پیکان در مسیر جاده ی فیروزه به چکنه یک کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو در مقابل روستای زرنده از توابع بخش سرولایت شهرستان نیشابور بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه کلاته محمدجان و کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.

سرهنگ «سید حسن حسینی» افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد دو دستگاه خودرو سمند و پیکان با یکدیگر برخورد کرده که متاسفانه راننده خودرو سمند به نام محمد 55 ساله در دم فوت کرده و راننده خودرو پیکان و سرنشینان دو خودرو که سه نفر مرد و پنج نفر خانم بوده اند به شدت مجروح و با همکاری عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناس تصادف پلیس راه عات حادثه را عدم کنترل و گردش به چپ راننده خودرو سمند گزارش داد.

نداشتن کلاه ایمنی مرگ آفرین شد

دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی و سرعت بالا در شهرستان نیشابور جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر ماموران راهنمایی و انتظامی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد دو موتور سوار به علن عدم دید کافی از سوی یکی از آن ها و انحراف به چپ با یکدیگر برخورد کرده و به شدت مجروح شدند.

با همکاری عوامل امدادی دو جوان به بیمارستان منتقل شدند که به علت شدت جراحات یکی از دو جوان که 22 سال سن داشت جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به برخورد یک جوان 26 ساله موتور سوار با ستون زیرگذر به علت سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه و فوت این راکب تصریح کرد: راکبان موتور سیکلت با استفاده از کلاه ایمنی هم سلامتی خود را تامین کنند و هم ا بروز چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

دستگیری سارق خشن منزل

ماموران پلیس اگاهی شهرستان نیشابور سارق خشن طلا و وجوه نقد از منزل شهروندی را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت مقادیری طلا و وجه نقد با تهدید چاقو از منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری سارق خشن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی به یک نفر از سارقان سابقه دار مظنون که پس از تعقیب و مراقبت های شبانه روزی پس از کشف مخفیگاهش او را در اقدامی ضربتی دستگیر کرده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

متهم 25 ساله سابقه دار در مقابل ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

دستگیری برادر زاده سارق و کشف بیش از دو تن ذرت

ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیشابور سارق و مالخر دو تن ذرت را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت از یک مرغداری در یکی از روستاهای بخش زبرخان شهرستان نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران پس از بررسی های اولیه به سرنخ هایی دست یافتند و به یک نفر از کارگران مرغداری مشکوک شده و او را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم 27 ساله که برادرزاده مالباخته بود در مقابل ادله و مستندات پلیس به چهار مرحله سرقت از مرغداری اعتراف کرده و با معرفی مالخر از مخفیگاه وی مقدار دو تن ذرت و سویا کشف و ضبط شد.

متهم و مالخر مربوطه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

عملیات احتیاط حریق پس از واژگونی خودرو سواری

با اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ٢٠۶ در بلوار پژوهش یک تیم از آتش نشانان به محل اعزام شدند .

با توجه به اینکه سرنشینان خودرو خود خارج شده بودند آتش نشانان برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی عملیات احتیاط حریق را انجام دادند . در این حادثه به سرنشینان آسیب جدی وارد نشد اما بدنه خودرو آسیب دید .

توجه داشته باشید : احتیاط در رانندگی جلو بسیاری از حوادث را می گیرد .

نجات پای دختر دانش آموز از درون لوله فاضلاب

نجاتگران آتش نشان پای دختر دانش آموزی را از درون لوله فاضلاب مدرسه رها ساختند .

پای این دختر 8 ساله در حین بازی با دوستانش در حیاط مدرسه به درون لوله فاضلاب فرو رفت و در داخل آن گیر کرد . مسئولین مدرسه پس از تلاش نتوانستند پای او را رها سازند و از آتش نشانی درخواست کمک نمودند.

یک تیم نجات از ایستگاه یک به محل اعزام شد و پس از بررسی موقعیت حادثه با کمک خود دانش آموز پای وی را از درون لوله خارج ساختند . خوشبختانه در این حادثه پای این کودک آسیبی ندید .

علت حادثه نداشتن حفاظ بر روی دهانه ی لوله بوده است .