حوادث
حوادث

نزاع مسلحانه به زبرخان رسيد: چهار مصدوم،کشف يک قبضه اسلحه وبازداشت12نفر در اين حادثه به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور ، روزسيزده فروردين، در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره نزاع دسته جمعي در يکي از روستاهاي بخش زبرخان نيشابور بلافاصله دو اکيپ از يگان امداد […]

نزاع مسلحانه به زبرخان رسيد:

چهار مصدوم،کشف يک قبضه اسلحه وبازداشت12نفر در اين حادثه

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور ، روزسيزده فروردين، در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره نزاع دسته جمعي در يکي از روستاهاي بخش زبرخان نيشابور بلافاصله دو اکيپ از يگان امداد و چهار اکيپ از ماموران انتظامي بخش جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: با بررسي هاي به عمل آمده در محل مشخص شد تعدادي از اهالي يک روستا با اهالي يکي ديگر از روستاهاي مجاور، به دليل اختلافات قبلي و با استفاده از اسلحه شکاري و اسلحه سرد؛ با يکديگر درگير و موجب بر هم زدن نظم محل و رعب و وحشت اهالي شده اند.

به همين سبب ماموران براي متفرق کردن افراد و پيشگيري از افزايش دامنه نزاع با استفاده از قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک تير هوايي در چندين مرحله کردند و به نزاع خاتمه دادند.

وي خاطرنشان کرد: در اين نزاع دسته جمعي چهار نفر مصدوم شدند که براي مداوا به مراکز درماني منتقل شدند.

سرهنگ حسيني با اشاره به کشف يک قبضه سلاح شکاري و چند قبضه سلاح سرد تصريح کرد: در اين رابطه 12 نفر از عاملان نزاع دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

تلاش براي دستگيري ساير متخلفين ادامه دارد.

واژگوني خودرو درجاده نيشابور – مشهد يک کشته در پي داشت

به گفته فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور بر اثر واژگوني يک دستگاه خودرو سواري پرايد در جاده نيشابور – مشهد يک زن 57 ساله جان خود را از دست داد.

در اين حادثه خودرو پرايد به دليل تخطي ازسرعت مطمئنه و عدم کنترل و سيله نقليه از جاده منحرف و واژگون شد.

بر اثر اين حادثه يکي از سرنشينان خودرو در دم جان باخت و راننده 39 ساله نيز مصدوم و به بيمارستان منتقل شد.

محور مشهد – نيشابور يکي از پر ترددترين و حادثه خيزترين محورهاي خراسان رضوي است.

آتش سوزي در طبقه سوم يک آپارتمان مسکوني

آتش سوزي در يک واحد مسکوني در طبقه سوم آپارتمان مسکن مهر خسارات زيادي برجاي گذاشت .

با اعلام اين آتش سوزي به سامانه 125 يک تيم نجات و يک تيم از آتش نشانان ايستگاه يک به محل اعزام شدند .

اين آتش سوزي که از ساعات قبل شروع شده بود به علت نبودن صاحبخانه و همسايه ها در ساختمان در داخل اين واحد مسکوني گسترش يافته بود و زماني که صاحبخانه به منزلش بازگشته بود آن را در ميان شعله هاي آتش مشاهده نمود .

آتش نشانان همزمان با تخليه ساختمان با استفاده از لوله نواري آب را به طبقه سوم رسانده و اقدام به مهار آتش نمودند . همزمان با استفاده از توربوفن کار تخليه دود ساختمان نيز آغاز شد .

اين آتش سوزي که در اثر روشن ماندن سماور گازي و خشک شدن آب آن که نهايتا منجر به آتش گرفتن شيلنگ گاز و سرايت به ساير قسمتهاي خانه شده بود موجب خسارت زيادي به لوازم آشپزخانه و هال پذيرايي شد . همچنين سقف کاذب اين قسمتها فرو ريخته بود و اتاق خواب ها نيز دود زده شده بود .

گفتني است که اهالي خانه صبح از خانه خارج شده بودند و ساختمان نيز سيستم اعلام حريق نداشت .

نجات دختر بچه چهار ساله

دختر بچه بازيگوشي که هنگام بازي بر روي تراس خانه سرش را داخل نرده ها کرده بود دچار دردسر شد .

والدين کودک که سر فرزندشان در بين نرده هاي آهني گير کرده بود براي رهايي او از آتش نشاني کمک خواستند .

يک تيم نجات از آتش نشانان ايستگاه يک به محل اعزام شدند و با استفاده از ست هيدروليک دستي کودک را از اين دردسر رها ساختند .

والدين گرامي دقت داشته باشيد که نرده هاي به کار رفته در ساختمان بايد طوري ساخته شود که سر و بدن کوکان از بين آن رد نشود و همچنين به هيچ عنوان از نرده هاي افقي استفاده نکنيد زيرا اين نرده ها به صورت پله اي براي بالا رفتن کودکان از آن مي شود که خطر سقوط از روي آن زياد است .