حفظ نظم انتشار هفتگی
حفظ نظم انتشار هفتگی

در نشست اهالي خيام نامه به بهانه نوروز عنوان شد: حفظ نظم انتشار هفتگي و 7 بار چاپ مجدد از بارزترين موفقيت هاي خيام نامه در سال 93 بود احسان سليماني/ اعضاي تحريريه و دست اندرکاران هفته نامه خيام نامه که در سال گذشته به صورت مداوم با اين نشريه همکاري داشتند، به بهانه نوروز […]

در نشست اهالي خيام نامه به بهانه نوروز عنوان شد:

حفظ نظم انتشار هفتگي و 7 بار چاپ مجدد از بارزترين موفقيت هاي خيام نامه در سال 93 بود

احسان سليماني/ اعضاي تحريريه و دست اندرکاران هفته نامه خيام نامه که در سال گذشته به صورت مداوم با اين نشريه همکاري داشتند، به بهانه نوروز گرد هم آمده و به نقد و بررسي عملکرد اين نشريه محلي پرداختند.

دست يابي به رعايت نظم انتشار هفتگي و آغاز توزيع نشريه در شنبه هر هفته و 7 بار چاپ مجدد نشريه در سال 93 از مهمترين موفقيت هاي نشريه در سال گذشته دانسته شد.

در اين نشست هر يک از حاضران نکات و پيشنهادات خود را مطرح نموده و مسئولين نشريه در خصوص آن ها پاسخ گفتند.

مدير مسئول خيام نامه در نشست نوروزي تيم خيام نامه با بيان اينکه برخي معتقدند خيام نامه تند مي نويسد، در اين خصوص اظهار داشت: خيام نامه تند نمي نويسد. خيام نامه تنها صدا و انعکاس جامعه است در فضايي که دچار کم صدايي و سکوت در برابر مشکلات و آسيب ها و تخلفات بوده است. از اين رو است که انعکاس واقعيات براي برخي تند و ناخوشايند به نظر مي رسد. ما حتي انتقادات وارد به خودمان را نيز همواره در نشريه چاپ کرده ايم تا ديگران بدانند ما انتقاد را خود شروع کرده ايم.

وي در پاسخ اين ديدگاه برخي منتقدان نشريه که مي گويند تيترهاي نشريات براي فروش بيشتر است، توضيح داد: البته هر نشريه اي به فروش خود اهميت مي دهد و اين امري طبيعي در هر رسانه اي است، اما به اين معني نيست که در مطالب و تيترها ، مسائل ديگر را مد نظر نداشته باشيم. بارها پيش آمده که با انتشار تير يا مطلبي مي توانستيم فروش هاي زيادي داشته باشيم اما همواره سعي کرده ايم در کنار اطلاع رساني شفاف و دقيق، جوانب کار را بسنجيم و فضا و مصالح شهر را نيز در نظر بگيريم. گرچه که بي شک ما هم اشتباهاتي در کارمان داشته ايم که اين بخشي از کار ما است و اصولا ديکته نانوشته غلط ندارد، اما همواره سعي کرده ايم خطاهاي احتمالي را به حداقل برسانيم.