آماده اجراي ايده ها ي بزرگ صنعتي واقتصادي هستيم
آماده اجراي ايده ها ي بزرگ صنعتي واقتصادي هستيم

فرماندار نيشابور : آماده اجراي ايده ها ي بزرگ صنعتي واقتصادي هستيم رييس سازمان استان: براي همه گونه همکاري آماده ايم باقر صديقي/ معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان نيشابور، درديدار رئيس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با تشريح شرايط مناسب شهرستان به لحاظ مواداوليه، نيروي انساني، مسيرترانزيتي و… نيشابور را قطب صنعتي کشور خواند […]

فرماندار نيشابور :

آماده اجراي ايده ها ي بزرگ صنعتي واقتصادي هستيم

رييس سازمان استان: براي همه گونه همکاري آماده ايم

باقر صديقي/ معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان نيشابور، درديدار رئيس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با تشريح شرايط مناسب شهرستان به لحاظ مواداوليه، نيروي انساني، مسيرترانزيتي و… نيشابور را قطب صنعتي کشور خواند و اظهار داشت: با آن که کار، اشتغال و توليد، پايه همه برنامه هاست در بحث اقتصادي کمتر توانسته ايم از اين ظرفيت ها استفاده کنيم.

غلامحسين مظفري با اشاره به قابليت هاي فراوان شهرستان در سه حوزه صنعت، معدن وتجارت تصريح کرد: آماده اجرا وعملياتي نمودن ايده ها ي بزرگ صنعتي واقتصادي درنيشابور هستيم.

نماينده عالي دولت درنيشابورادامه داد: درجلسه اي با استاندار محترم به ظرفيت هاي نيشابور و کم توجهي هايي که به آن شده است اشاراتي داشته ام و باور داريم که اين ظرفيت ها را مي توانيم عملياتي کنيم.

وي با اعلام امضاي تفاهم نامه هايي دراين سه حوزه با سازمان هاي اقتصادي اظهار کرد: هرچه رونق اقتصادي جامعه بيشتر باشد فضاي عمومي و همراهي مردم بيشتر خواهد بود. لذا اعلام مي داريم زمينه و بستر رونق و رشد اقتصادي را که از جمله طرفيت هاي مهم اين شهرستان در استان و سطح کشور است فراهم مي کنيم.

رئيس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان نيز با ابراز خرسندي از حضور در شهرستاني که قطب توليد استان وکشور خوانده مي شود گفت: مطالعه سند توسعه صنعت و معدن نيشابور به اتمام رسيده و هم اکنون آماده هرگونه همکاري هستيم.

راضيه عليرضايي اظهار کرد: نيشابور يکي از شهرستان‌هاي خراسان رضوي است که از ظرفيت‌هاي خوبي در بخش معدن برخوردار است.

وي افزود: در برداشت معادن منطقه با اينکه اکتشافات پايه‌اي تمام شده، اما اطميناني نداريم که آيا بهترين بهره‌برداري انجام شده است يا خير.

وي شرايط کسب و کار در نيشابور را طي چند سال اخير نامناسب توصيف کرد و ادامه داد: در شبکه توزيع اصناف اطمينان بخشي وجود ندارد در نتيجه ما بهترين روش را روش علمي مي‌دانيم که در اين راستا بايد از کمک دانشگاه‌ها بهره گرفت.

راضيه عليرضايي خاطرنشان کرد: اولويت کاري ما در اين شهرستان زيربناها، ظرفيت‌ها و امکانات توسعه‌اي است که براي اين مهم جهاد دانشگاهي را به کمک گرفته‌ايم.

اين مسئول در پايان با ابراز تمايل به معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري اين شهرستان گفت: پيشنهاد مي‌کنم مرکز عارضه‌يابي و مشاوره‌اي بومي براي رفع مشکلات موجود با اصناف در شهرستان ايجاد شود.