حوادث نیشابور
حوادث نیشابور

کشف بیش از 9 تن آرد غیرمجاز از یک دستگاه کامیون در نیشابور فرمانده انتظامی نیشابورگفت: بیش از 9 تن آرد غیر مجاز از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد. سرهنگ سیدحسن حسینی گفت : تیمی از مامواران کلانتری 13 شهرستان در پی گزارشی مبنی بر جابه‌جایی آرد غیر مجاز توسط قاچاقچیان با […]

کشف بیش از 9 تن آرد غیرمجاز از یک دستگاه کامیون در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابورگفت: بیش از 9 تن آرد غیر مجاز از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سیدحسن حسینی گفت : تیمی از مامواران کلانتری 13 شهرستان در پی گزارشی مبنی بر جابه‌جایی آرد غیر مجاز توسط قاچاقچیان با یک دستگاه کامیون بلافاصله موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری قدس با یک سری تحقیقات میدانی محل بارگیری کالای قاچاق را شناسایی کردند، تیم رسیدگی‌‌کننده پرونده ضمن هماهنگی با مقام قضایی با حضورنماینده اداره غله شهرستان وارد عمل شدند و در بازرسی از کامیون 239 کیسه آرد غیر مجاز 40 کیلویی کشف کردند

برخورد قاطع پلیس با دو واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه خطرناک

پلیس شهرستان نیشابور دو واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه خطرناک را پلمپ کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر فروش مواد محترقه خطرناک در یک فروشگاه عرضه مواد غذایی در یکی از نقاط شهر نیشابور، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 12 جمهوری با هماهنگی مقام قضائی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران کلانتری جمهوری پس از شناسایی این واحد صنفی در اقدامی غافلگیرانه محل را بازرسی و تعداد 574 عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه از شناسایی یک واحد صنفی متخلف دیگر خبر داد و گفت: در عملیاتی دیگر نیز ماموران کلانتری 13 قدس با دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه در یک واحد صنفی متخلف در حوزه استحفاظی وارد عمل شدند و 1200 عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به پلمپ این دو واحد صنفی متخلف از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب های ناشی از بکارگیری مواد محترقه و آتش زا در صورت مشاهده عوامل تولید یا توزیع، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 270میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق در نیشابور

با تلاش ماموران پلیس اگاهی شهرستان نیشابور بیش از 270میلیون لوازم آرایشی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیشابور در بازرسی از مرکز باربری6500قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسینی افزود: این محموله شامل لوازم خانگی واز استان های غربی با یک دستگاه کامیون بارگیری شده بود.

در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری 15سارق و خرده فروش مواد افیونی

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری 15سارق و خرده فروش مواد افیونی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بالا بردن نظم و امنیت اجتماعی شهروندان طرح مذکور در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان نیشابور به اجرا درآمد.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر رده های عملیاتی پس از بررسی های اطلاعاتی و شناسایی مناطق جرم خیز 15سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر را شامل 12نفر مرد و 3نفر زن دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی، قرص های روان گردان از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد : در اجرای این طرح دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی 10فقره سرقت وسایل داخل خودرو ومغازه کشف شد و اموال سرقتی پس از شناسایی مالباختگان به آنها تحویل شد.

وی ادامه داد در اجرای این طرح 23دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد مدارک و تعداد 7دستگاه خودرو مختلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: معتادان پرخطر با هماهنگی های به عمل آمده تحویل کمپ های ترک اعتیاد و دیگر متهمان با تشکیل پرونده با سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف 397 خودرو با 10 میلیون ریال خلافی

ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی شهرستان نیشابور از ابتدای سال جاری تاکنون 397 دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از ابتدای سال جاری و با تشدید اقدامات کنترلی 397 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند، شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای درون شهری و برون شهری شهرستان جلوگیری شد.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: در همین راستا به این گونه خودروها هیچگونه خدمات ترافیکی ارائه نمی شود و ترخیص آن منوط به طی تشریفات اداری می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ضمن اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات حوزه درون شهری ظرف 10 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

واژگونی پراید در محور نیشابور به سبزوارپنج مصدوم بجا گذاشت

کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از واژگونی پراید در محور نیشابور به سبزوار خبر داد.

به گزارش وب دا: این حادثه ساعت 6:35صبح روز سه شنبه 19/12/1393 اتفاق افتاد و سریعا امبولانس پایگاه عطار (حسن آباد) به محل اعزام شد

وی بیان داشت: پرسنل اورژانس 115 مشاهده نمودند که بدلیل لغزنده بودن جاده و بارش برف و بی احتیاطی راننده ، یک دستگاه پراید واژگون شده و 5 نفر در این حادثه مصدوم شدند

افشار اضافه کرد: سریعا اقدامات اولیه شامل پانسمان ، کنترل خونریزی و فیکساسیون انجام شد و مصدومین به بیمارستان 22 بهمن منتقل شدند

وی در پایان ضمن اشاره به این مطلب که در مواقع لغزنده بودن جاده به دلیل بارندگی از راننده وسایل نقلیه خواست در این گونه مواقع با سرعت مطمئنه حرکت نمایند تا سفر خوش و بدون حادثه ای را داشته باشند.

مسمومیت با مونو اکسید کربن جان یک نفر را گرفت

کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از مسمومیت 2 نفر با گاز مونو اکسید کربن در نیشابور خبر داد

افشار نیک اظهار داشت این حادثه ساعت 8:50 صبح روز یک شنبه 17/12/1393 به اورژانس اطلاع داده شد و سریعا دو دستگاه امبولانس به مکان حادثه اعزام شدند

وی افزود پرسنل اورژانس 115 مشاهده نمودند که دو نفر که از شب قبل داخل چادری کنار خیابان خوابیده بودند دچار گاز گرفتگی شده و یکی از انها هنگام رسیدن امبولانس دچار ایست قلبی تنفسی شده است

افشار اضافه کرد سریعا اقدامات احیا قلبی ریوی برای نامبرده شروع شد و هر دوبیمار به بیمارستان 22 بهمن منتقل شدند متاسفانه علی رغم تلاش پرسنل اورژانس 115 و بیمارستان 22 بهمن یکی از بیماران فوت نمود

افشار در پایان ضمن اشاره به این مطلب که روشن نمودن وسایل گاز سوز در داخل چادر ، بسیار خطرناک میباشد به همشهریان محترم توصیه نمود نکات ایمنی را در چهارشنبه اخر سال رعایت نمایند تا ان شا ا… کمتر شاهد حادثه های مرتبط باشیم