درخواست زيباکلام از صداوسيما: مستند «من روحاني هستم» را پخش کنيد !
درخواست زيباکلام از صداوسيما: مستند «من روحاني هستم» را پخش کنيد !

درخواست زيباکلام از صداوسيما: مستند «من روحاني هستم» را پخش کنيد ! صادق زيباکلام در روزنامه اعتماد نوشت: فيلم من روحاني هستم، در حقيقت نشان مي دهد که چگونه افراد و اشخاص که خدا را مي پرستند و نماز مي گزارند، آنقدر راحت براي قدرت، براي زدن حريف و رقيب سياسي، براي کسب امتياز سياسي، […]

درخواست زيباکلام از صداوسيما: مستند «من روحاني هستم» را پخش کنيد !

صادق زيباکلام در روزنامه اعتماد نوشت: فيلم من روحاني هستم، در حقيقت نشان مي دهد که چگونه افراد و اشخاص که خدا را مي پرستند و نماز مي گزارند، آنقدر راحت براي قدرت، براي زدن حريف و رقيب سياسي، براي کسب امتياز سياسي، زمين و زمان را به هم مي دوزند و مي بافند، سره و ناسره را درهم مي تنند، راست و دروغ را بي محابا با هم درمي ريزند و بدون کمترين عذاب وجدان چشم بسته و مثل آب خوردن بر روي هر حق و باطلي مي نهند که حسن روحاني را بي اعتبار سازند.

ماکياول را بايد از درون قبر به در آورد و به کلاس اين دوستان برد که ياد بگيرند هدف چگونه پست ترين وسايل را هم توجيه مي کند.

من بر خلاف خيلي ها به همه توصيه مي کنم که فيلم «من روحاني هستم» را ببينند. اگر دستم مي رسيد و کاره يي بودم اتفاقا از صدا و سيما مي خواستم که حتما اين فيلم را پخش کند. در چندين نوبت هم پخش کند که همه آن را ببينند. مي دانيد چرا؟ چون اتفاقا اين فيلم مستند بيش از آنکه ضايع کننده روحاني باشد، سقوط اخلاقي سازندگان و مخالفان آقاي رييس جمهور را به نمايش مي گذارد يا دستکم و در معصومانه ترين نگاه به سازندگان آن، «من روحاني هستم» بيانگر عمق بي اخلاقي و تمسک به راه و روش هايي است که در بهترين حالت بايد آنها را غايت ماکياوليستي بودن يک جماعت و گروه سياسي دانست.