شليک مرگبار در خيابان کمال الملک
شليک مرگبار در خيابان کمال الملک

شليک مرگبار در خيابان کمال الملک دو نفر به ضرب گلوله کشته شدند در يک درگيري در منزلي مسکوني در خيابان کمال الملک، که با شليک هاي مرگبار يکي ازطرف هاي درگير در نزاع پايان يافت، دو نفر کشته شدند. چهارشنبه شب گذشته (ششم اسفندماه) ساعت حدود 10 شب، همسايگان خيابان کمال الملک و عابران […]

شليک مرگبار در خيابان کمال الملک

دو نفر به ضرب گلوله کشته شدند

در يک درگيري در منزلي مسکوني در خيابان کمال الملک، که با شليک هاي مرگبار يکي ازطرف هاي درگير در نزاع پايان يافت، دو نفر کشته شدند.

چهارشنبه شب گذشته (ششم اسفندماه) ساعت حدود 10 شب، همسايگان خيابان کمال الملک و عابران در پي شنيدن صداي شليک گلوله و مشاهده فردي که با جراحت و خونريزي شديد خود را از داخل يک خانه مسکوني به پياده رو کنار خيابان رسانده بود و در همان جا بر زمين افتاده بود، با پليس تماس گرفتند. صداي آژير خودروهاي پليس و آمبولانس اورژانس در محل، خبر از وقوع حادثه اي هولناک مي داد.

به گزارش خبرنگار ما که در دقايق اوليه در محل درگيري حضور يافته بود، در نتيجه ورود ماموران به منزل مذکور، جسد فرد ديگري با نام محسن ب. حدودا 50 ساله نيز، در محل حادثه کشف و دو نفر ديگر حاضر در منزل، که قصد ترک محل را داشتند دستگير شدند. در بررسي هاي صورت گرفته با حضور بازپرس کشيک، مشخص گرديد که محسن، که مستاجر و ساکن اصلي خانه بود، در داخل منزل و بر اثر اصابت گلوله به ناحيه سر از پاي درآمده است.

مجروح اين حادثه نيز، که با خونريزي شديد به بيمارستان منتقل شد، صبح روز پنج شنبه در بيمارستان درگذشت.

رييس پليس شهرستان در گفت و گو با خبرنگار خيام نامه ضمن تاييد وقوع نزاع چهارشنبه شب در محل يک باب منزل مسکوني در خيابان کمال الملک از کشته شدن دو تن از افراد درگير بر اثر اصابت گلوله خبر داد.

به گفته سرهنگ حسيني، در پي اعلام وقوع تيراندازي در يک منزل مسکوني به مرکز فوريت هاي پليسي، با توجه به حساسيت موضوع ماموران به سرعت خود را به محل رساندند و حتي دو نفر از افرادي که قصد خروج از محل حادثه را داشتند، پيش از آن که بتوانند محل را ترک کنند دستگير کردند.

پيگيري هاي تکميلي خبرنگار ما حکايت از آن دارد که در شب درگيري، محسن ب. حدودا 50 ساله، که حدود سه ماه قبل اين منزل را با عنوان اين که متاهل است، براي خانواده اش اجاره کرده بود، به اتفاق سه تن از همکاران ش در محل حادثه حضور داشته و مشغول گفت و گو بوده که در اين اثنا با شريکش درگيري لفظي پيدا مي کند. به دنبال بالاگرفتن مشاجره ميان دو نفر، محسن ناگهان با بيرون کشيدن اسلحه کمري، مبادرت به شليک به سوي مقتول مي نمايد و در پي آن گلوله اي نيز به قصد خود کشي به سر خود شليک مي کند و به زندگي اش خاتمه مي دهد. دوست مجروح شده ي وي نيز که هنوز قدرت حرکت داشته خود را به خيابان مي رساند و با تماس مردمي و حضور پليس به بيمارستان منتقل مي شود. اما روز بعد در بيمارستان به علت شدت جراحت فوت مي کند.

گفتني است، قاتل که خود نيز در صحنه جنايت کشته شده است، علي رغم اظهارات اوليه اش در زمان عقد قرارداد مبني بر اين که متاهل است، در اين منزل به تنهايي زندگي مي کرده و اغلب اوقات دوستان وي به آنجا رفت و آمد مي کرده اند، اما موارد مشکوکي از رفتار آن ها نقل نشده است.

بازجويي ها از دو فرد دستگير شده به عنوان مهم ترين سرنخ هاي کشف راز اين جنايت و پي بردن به انگيزه هاي اصلي درگيري، ادامه دارد.